گلونی

کنسرت آنلاین به مناسبت عید فطر توسط شهرداری؛ آیا باز هم شاهد حاشیه هستیم؟

کنسرت آنلاین به مناسبت عید فطر

کنسرت آنلاین به مناسبت عید فطر

کنسرت آنلاین به مناسبت عید فطر توسط شهرداری؛ آیا باز هم شاهد حاشیه هستیم؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت عید سعید فطر به مدت چهار شب ساعت ۲۱ کنسرت آنلاین برگزار می‌کند.

کنسرت آنلاین به مناسبت عید فطر

روز دوشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این معاونت به دنبال برگزاری موفق کنسرت‌های آنلاین در نوروز امسال در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ مردم در خانه، این بار به مناسبت عیدسعید فطر با مشارکت شبکه تلویزیونی تیوا چهار شب خاطره‌انگیز را با کنسرت‌های آنلاین تدارک دیده است.

این کنسرت‌ها از امشب دوشنبه پنجم خردادماه با اجرای گروه داماهی آغاز می‌شود و به ترتیب سه‌شنبه (ششم خرداد) گروه دال، چهارشنبه (هفتم خرداد) حمید حامی و پنجشنبه (هشتم خرداد) علیرضا قربانی اجرا خواهند داشت.

اجرای سه شب اول کنسرت‌ها در برج میلاد تهران و شب آخر در تالار وحدت خواهد بود.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن فراهم کردن تمامی زیرساخت‌های برگزاری کنسرت‌های آنلاین در بهترین سطح، از شهروندان برای تماشای این کنسرت‌ها که توسط هنرمندان محبوب کشور اجرا خواهد شد، دعوت می‌کند.

علاقه‌مندان برای دیدن این کنسرت‌ها می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.

گفتنی است پس از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی به طور کامل لغو شد.

یکی از این فعالیت‌ها هم برگزاری کنسرت بود اما هنرمندان در سراسر جهان اقدام به برگزاری کنسرت‌های آنلاین کردند که در کشورمان هم از همان ابتدا این ایده توسط خوانندگان مختلف پیاده شد.

هرچند این کنسرت‌ها بدون حاشیه هم نبود و اعلام آمار بسیار بالای کاربران آنلاینی که کنسرت را تماشا کردند سوال‌های بسیاری را مطرح کرد و در برخی موارد هم نبود زیرساخت مناسب برای پخش زنده و قطع شدن مکرر برنامه‌ها حاشیه‌ساز شد.

یکی دیگر از حاشیه‌ها حضور جناب خان عروسک برنامه خندوانه روی سن یکی از همین کنسرت‌های آنلاین بود که ابتدا مسئولان مانع حضور او شدند و از او طلب مجوز کردند بعد با کلی سر و صدا پذیرفتند که او روی سن بیاید.

حالا باید دید آیا کنسرت‌های آنلاین پیش‌رو بدون حاشیه برگزار می‌شود؟

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل