خیابان جورج فلوید در تهران به یاد مردم مظلوم واشنگتن دی‌سی

پیشنهاد زاهدی برای نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام جورج فلوید. خیابان جورج فلوید در تهران به یاد مردم مظلوم واشنگتن دی‌سی

به گزارش گلونی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که در اعتراض به نظام سرمایه‌داری و نژادپرستی غرب، یکی از خیابان‌های تهران به نام جورج فلوید نامگذاری شود.

خیابان جورج فلوید در تهران

بعد از درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای سردادن شعار مرگ بر آمریکا در حمایت از مردم مظلوم آمریکا، حالا پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام جورج فلوید توسط یکی دیگر از نمایندگان مجلس داده شده است و این نشان از دغدغه‌مندی بهارستانی‌ها می‌دهد.

این‌قدر که نگران نظام سرمایه‌دای و نژادپرستی آمریکا هستند گاهی یادشان می‌رود مسائل مهم‌تری از آن ور دنیا هم دقیقاً کنار گوش‌شان وجود دارد.

البته حق دارند و واقعاً سرشان شلوغ است. مردم بیچاره و مظلوم آمریکا تنها مانده‌اند آن سر دنیا و اگر نمایندگان ما به دادشان نرسند و فریاد مظلومیت‌شان را با نامگذاری یک خیابان در تهران به نام جورج فلوید، به گوش جهانیان نرسانند چه کسی این کار را می‌کند؟

به نظرمان در ادامه این همدردی‌ها و برای همراهی با مردم آمریکا که برای اعتراض به نظام سرمایه‌داری سرمجسمه کریستف کلمب را زدند؛ نمایندگان همگی شعار مرگ بر کریستف کلمب سر بدهند.

درست است که او خیلی وقت پیش دار فانی را وداع گفته ولی در واقع این شعار مرگ بر برده‌داری و نظام سرمایه‌داری است.

از آنجایی که پشت سر همه افراد موفق حرف و حدیث بسیار است و برخی از حسودان نمی‌گذارند تا خادمان حقیقی مردم کارهای خود را به درستی انجام دهند، ممکن است مخالفانی بگویند مگر ما خودمان انسان‌های آزاده و بزرگ کم داریم که حالا بخواهیم خیابانی در تهران را به نام یک آمریکایی کنیم؟

نمایندگان عزیز، شما به این حرف‌ها توجهی نکنید و با اقتدار به کارتان ادامه دهید. این افراد سطح فکری پایینی دارند و فقط کشور خود را می‌بیند و غرق در مشکلات داخلی هستند.

مثل شما جهان‌بینی بالایی ندارند و حرکت بزرگ شما را در جهت برانداری نظام سرمایه‌داری که مردم آن‌ور را بدبخت و بیچاره کرده درک نمی‌کنند.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 165683 ساعت خبر : 1:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165683
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات