روش باز و‌ بسته کردن چادر مسافرتی دوپوش

روش باز و‌ بسته کردن چادر مسافرتی دوپوش

به گزارش گلونی برپایی چادرهای کمپینگ دوپوش یا معمولی شاید اول سخت به نظر بیاید و با نگاه به حجم چادر، از خرید و طبیعت‌گردی پشیمان شویم.

اما نکته مهم این است که اگر از راه درست و اصولی وارد شویم به راحتیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

اگر قبل از باز کردن و نگاه ناامیدانه به اجزای چادر، ویدئوی آموزشی نحوه نصب را ببینیم می‌توانیم با خیالی آسوده و در راحت‌ترین حالت این کار را نجام دهیم؛ به راحتی و بدون نقص، چادر را برپا کنیم و از بودن در طبیعت لذت ببریم.

اما بدون دیدن ویدئوی آموزشی و با حدس و گمان ممکن است در سخت‌ترین حالت ممکن موفق به برپایی چادر شویم و وقتی با خستگی واردش شدیم تاره متوجه شویم یک چیزهایی انگار سرجای خوش نیست و این چادر شبیه هرچیزی شده الا یک چادر طبیعت‌گردی.

روش باز و‌ بسته کردن چادر مسافرتی دوپوش

اگر شانس بیاوریم چادر روی سرمان خراب نشود، می‌توانیم به همان حالت تحملش کنیم، البته اگر بشود تحمل کرد و مثلاً در را بالای سرمان نبینیم و روی پنجره ننشسته باشیم.

تازه بعد از همه این‌ها با کلی مشقت مجبور به جمع کردن می‌شویم و احتمالاً آن‌قدر از برپایی آن خسته‌ایم که ترجیح می‌دهیم دو، سه روز در طبیعت بمانیم ولی چادر مسافرتی را جمع نکنیم.

این سختی‌ها باعث می‌شود تا مدت‌ها هوس طبیعت‌گردی به سرمان نزند و بی‌خیال کمپینگ شویم.

اما اگر از راه درست و به شیوه اصولی که فقط با دیدن یک ویدئوی آموزشی میسر می‌شود این کار را انجام دهیم.

می‌توانیم در کمترین زمان ممکن کاری که به نظر بسیار سخت می‌رسید را به راحتی انجام دهیم و بعد، از این برپایی پیروزمندانه لذت ببریم.

هر کاری اگر به شیوه درست و اصولی انجام شود می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

برپایی چادر طبیعت‌گردی دوپوش یا معمولی هم از این قاعده مستثنی نیست و با آموزش درست می‌توان به راحتی و بدون کوچکترین دردسری این کار را نجام داد.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 165826 ساعت خبر : 5:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات