ساختن اکانت فیک در توئیتر کار اشتباهی است

ساختن اکانت فیک در توئیتر کار اشتباهی است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به تازگی موضوعی در توئیتر راه افتاده که برخی از افراد برای تمسخر چهره‌های مشهور مخاف نظرشان اقدام به ساختن اکانت فیک آن‌ها می‌کنند و از این طریق از زبان خودشان به خودشان توهین می‌کنند.

یکی از کاربران توئیتر به نام رسول شاکرین رشته توئیتی منتشر کرد و در آن به اکانت‌های فیک و صفحات تقلبی که در توئیتر ساخته می‌شود انتقاد کرد.

این کاربر در توئیت اول خود نوشت:

رسمیت بخشی

رسمیت بخشی در فیک سازی هم توی بحث فنی و هم در بحث کنش رسانه‌ای پیش میاد.

شما وقتی فیک یه نفر رو می‌سازید، عملا به اون این فرصت رو دادید که از طرف توییتر برای خودش رسمیت بخره. مهم‌ترین فضای رسمیت در توییتر تیک آبی گرفتنه که تا حدودی یک فرد رو داخل یه نقطه امن فنی قرار می‌ده.

وقتی طرف تیک آبی بگیره، جدای از این که امنیت خودش رو به مراتب بالاتر می‌بره، باعث می‌شه در سرچ‌ها به عنوان نفر اول بالا بیاد و توییت‌هاش گردش بهتری توی تایملاین داشته باشه.

همچنین باعث حساسیت رصدگرهای خبری این فضا می‌شه و انعکاس توییت‌هاشون در رسانه‌های معروف راحت‌تر انجام می‌گیره.

در بحث کنش رسانه‌ای، دم دستی‌ترین فضای رسمیت بخشی اینه که شما ناخواسته باعث گردش اسم اون فرد یا اون حساب می‌شید.

شما ناخواسته باعث حساسیت بقیه کاربرها روی اون حساب می‌شید و بازدیدهای حساب اصلی اون فرد رو بالا می‌برید.

در کل حرفم در مورد کنش رسانه‌ای اینطوریه که شما یه حرکت منفی می‌زنید، اما این حرکت منفی به خاطر کاربری رسانه‌ها، یه امتیاز مثبت برای شخص مقابل حساب میشه. «بعضیا برای تبلیغ خودشون، از ضد تبلیغ استفاده می‌کنن. این جمله رو روش فکر کنید».

شما با فیک ساختن، عملا قوانین توییتر رو نقض کردید و با ریپورت، به راحتی حسابتون ساسپند می‌شه.

ساسپندی عواقب داره. دستگاه‌تون، شماره تلفن‌تون و ایمیل‌تون بعد ساسپندی یا غیر قابل استفاده می‌شه یا دچار محدودیت‌های شدید می‌شه! یعنی خودتون با دست خودتون از خودتون توان مقابله رو می‌گیرید.

شما فیک می‌سازید که طرف رو هجو‌ کنید. اول این که هجو شرایط داره و در هر شکل و هر زمانی نمیشه هجو کرد، دوم این که این حرکتی که شما می‌زنید هجو نیست، از لحاظ خنده هزل حساب میشه.

شما فکر می‌کنید دارید با این کار، اونا رو می‌شکنید، اما چون در چهارچوب هجو‌ نیستید، این اتفاق نمی‌افته.

فیک سازی اگه زیاد از حد بشه، دست‌های خالی در مقابل اون تفکر رو نشون می‌ده در صورتی که اینطوری نیست. ما دستمون برای تقابل پره و نیازی به هجو و فیک سازی نداریم. توان خودمون رو بهتره زیر سوال نبریم.

فلذا عزیزان من، فیک سازی کار شاخی نیست، بازی کردن در پازل اوناست. اقتباس کنید از اون‌ها و کاراکتر براشون بسازید، مثل دی‌بی‌سی که نمونه‌هاش داخل توییتر هست.

فیک کسی رو نزنید، باور کنید دست زدن برای تایید فیک‌ها، ضربه به توان خودمونه. به فیک سازی خوشبین نباشید.

پایان پیام

کد خبر : 164123 ساعت خبر : 11:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164123
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات