سیما فیلم در مورد توقف تصویربرداری سریال زیرخاکی توضیح داد

سیما فیلم در مورد توقف تصویربرداری سریال زیرخاکی توضیح داد

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال «زیرخاکی» گفت: از ابتدا برای فصل اول به همان شکل برنامه ریزی شده بود و شرایط پیش آمده ناشی از کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از سیما فیلم، بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال زیرخاکی گفت: توقف تصویربرداری سریال مربوط به فصل دوم است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد.

او افزود: در بخش دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه تصویربرداری می‌شود که به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد.

ملک محمدی گفت: در حال حاضر گروه تولید آماده هستند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا به سرعت کار را به سرانجام ‌برسانند.

او در پایان با اشاره به  استقبال خوب مخاطبان از مجموعه بر اساس آمار نظر سنجی‌های مرکز تحقیقات اظهار داشت: خوشحالیم که سریال زیرخاکی مورد توجه مخاطب قرار گرفته. انشاالله با ادامه تصویربرداری فصل دوم، نظر مخاطبان محترم سریال بیش از پیش جلب شود.

این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌‌نیا که شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود، داستان مردی به نام فریبرز را روایت می‌کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی‌فر از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پنجشنبه اول خرداد حوالی ساعت ۲۲ پشت صحنه سریال «زیرخاکی» پخش می‌شود.

جمعه دوم خرداد نیز خلاصه قسمت‌های ۱۵ تا ۱۹ این سریال روی آنتن شبکه یک می‌رود.

از روز سه شنبه ۶ خرداد هم مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی از این شبکه به نمایش در می‌آید.

پایان پیام

کد خبر : 163933 ساعت خبر : 1:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163933
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات