فیلم تلقین را ببینید؛ فیلمی که ذهن شما را به چالش خواهد کشید

فیلم تلقین را ببینید؛ فیلمی که ذهن شما را به چالش خواهد کشید

پایگاه خبری گلونی زهرا حسینی: تلقین Inception فیلمی درژانر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی است.

فیلمی که شما را بین واقعیت و رویا سرگردان و وارد دنیای عجیب رویا و ذهن انسان می‌کند.

داستان درباره مردی به نام کاب (بابازی لئوناردو دی‌کاپریو) به همراه تیمش است که کارشان ورود به لایه‌های عمیق ذهن انسان و استخراج اطلاعات از آن است. او یک سارق حرفه‌ای روؤیاست!

این بار مأموریتی به کاب و تیمش واگذار می‌شود. مأموریتی که در ازای آن جرمش نادیده گرفته خواهد شد.

او باید به ذهن فرد مهمی نفوذ کنند و پنداری جدید در ذهن او بکارند

آنها با استفاده از حقه‌هایی جالب کاری می‌کنند تا سوژه مورد نظر در رویا  خود را گم کند و حتی شاید مرز بین واقعیت و رویا را تشخیص ندهد. اما همه چیز به همین سادگی پیش نمی‌رود…

ورودی از رویایی به رویایی دیگر بین طبقات خیال شما را وارد دنیای پیچیده‌ای از تخیل و قدرت ذهن انسان می‌کند که ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. هرچند اگر تا پایان، با فیلم همراه شوید، این پیچیدگی‌ها حل خواهد شد.

فیلم تلقین را ببینید

اگر رویای سبکی داشته باشید به راحتی می‌توانید به واقعیت برگردید و  اگر در رویای‌تان بمیرید بیدار می‌شوید و همه چیز تمام می‌شود.

ولی وقتی وارد دنیای عمیق‌تر شوید دیگر حتی مردن نه تنها به شما کمک نمی‌کند بلکه شما را وارد برزخی از رویاهایی می‌کند که در آنها گم می‌شوید و احتمال این‌که بتوانید خود را به واقعیت برگردانید خیلی کم است.

در برزخ زمان بسیار سریع سپری می‌شود و حتی ماندن چند دقیقه در آن برابر با سال‌ها زندگی و پیر شدن شما است.

در حالی که در واقعیت زمان به کندی می‌گذرد.

اگر بدتان نمی‌آید کمی فکر و تخیل‌تان را به چالش بکشید و وارد داستانی پیچیده و عجیب شوید، فیلم تلقین را حتماً ببینید. فقط قبل از آن خودتان را آماده کنید تا وارد دنیایی شوید که گاهی مرز بین واقعیت و خیال گم می‌شود.

فیلم تلقین محصول کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر نولان در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است.

 این فیلم چهار جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های ویژه را برد و در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین موسیقی اوریژینال، بهترین طراحی صحنه و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد شد.

در این فیلم لئوناردو دیکاپریو، کن واتانابه، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، الن پیج، تام هاردی، کیلین مورفی، تام برنگر , مایکل کین به هنرمندی پرداخته‌اند.

رتبه در سایت IMDb 8.8

پایان پیام

کد خبر : 164764 ساعت خبر : 4:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164764
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات