قرعه کشی سایپا و ایران خودرو انجام شد؛ برندگان ذوق زده شدند

قرعه کشی سایپا و ایران خودرو انجام شد؛ برندگان ذوق زده شدند

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: قرعه‌کشی هیجان‌انگیز سایپا و ایران‌خودرو انجام شد و برندگان خوش‌شانس هم مشخص شدند.

برندگانی که این اتفاق می‌تواند زندگی‌شان را از این رو به آن رور کند. برنده شدن در این قرعه‌کشی مانند گامی بزرگ برای رسیدن به موفقیت است.

پسران مجردی که اسم و مشخصات‌شان در فهرست برندگان است می‌توانند با خیالی آسوده و اعتماد به‌نفسی خارق‌العاده به خواستگاری هر دختری که مدنظر داشتند بروند و پدر عروس احتمالا با دیدن این برگه گل از گلش خواهد شکفت و همان‌جا عاقد را خبر می‌کند.

قرعه کشی سایپا و ایران خودرو انجام شد

اما جوانانی که آرزوهای‌شان بر باد رفته و هر چه گشتند نام خود را در میان قبولی‌ها پیدا نکرده‌اند احتمالاً دچار افسردگی شده‌اند و تمام امیدهای‌شان ناامید شده است.

دیگر چطور می‌توانند خودرو بخرند و با آن به سفر بروند؟

خودرویی که وقتی یک کامیون از بغلش رد می‌شود طوری دچار لرزش و موج‌گرفتگی می‌شود که راننده باید حتماً در جایی پارک کند تا ماشین آرام بگیرد و بعد به راه ادامه دهد.

خودرویی که در برخودر با یک سگ طوری مچاله می‌شود که هر کس ببیند فکر می‌کند با بوفالو یا دایناسور ماقبل تاریخی تصادف کرده که به این روز درآمده؛ و خودرویی با ایمنی بسیار بالا برای سرقت، که نهایت ده، بیست ثانیه جلوی سارق دوام می‌آورد و بعد به راحتی تسلیم می‌شود.

دیدید خیلی هم ناراحت این قرعه کشی نباشید چیز خارق‌العاده‌ای را از دست نداده‌اید.

هرچند وقتی به بازار و قیمت همین خودروی معرف حضور نگاه کنیم به نظر می‌رسد که چیز واقعاً خارق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. اصلاً چطور شد که پراید این‌قدر مهم شد؟

از کی ما اینطوری شدیم که برای خرید خودرو باید در قرعه‌کشی برنده شویم و بعد هم کلی ذوق کنیم که قرار است به قیمت کارخانه خودرو بخریم؟

شگفتانه بعدی خودروسازان برای ما چه خواهد بود؟ قرعه‌کشی بین برندگان قرعه‌کشی ثبت نام خودرو برای تحویل یک ساله، و باقی بروند تا سه چهار سال دیگر؟

پایان پیام

کد خبر : 165407 ساعت خبر : 9:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165407
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات