لیست برندگان قرعه کشی سایپا اعلام شد+ نحوه جستجو

پایگاه اطلاع رسانی سایپا لیست اسامی برندگان قرعه کشی محصولات این خودروسازی را اعلام کرد.

به گزارش گلونی برای جستجو در فایل pdf  دکمه CTRL+F  را بزنید تا صفحه جستجو برای شما بالای صفحه باز شود و با وارد کردن کد پیگیری خود جستحو را انجام دهید.

لیست برندگان قرعه کشی سایپا

فایل لیست اسامی برندگان را به راحتی از اینجا دانلود کنید.

مراسم قرعه کشی سایپا با حضور مقامات این خودروسازی، ناظران سازمان بازرسی، وزارت صمت و ناجا به طور رسمی انجام شد و ۱۰ هزار برنده طرح فروش ویژه این شرکت از میان ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ متقاضی واجد شرایط انتخاب شدند.

از هر ۱۰۰ نفر، یک نفر منتخب قرعه کشی

به گفته مجید باقری خوزانی قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش، از هر ۱۰۰ نفر، یک نفر منتخب قرعه‌کشی محصولات این شرکت خواهد شد. البته، این تناسب در محصولات کار و تجاری، از هر ۱۴ نفر یک نفر خواهد بود.

افزایش ۵۵ درصدی تحویل خودرو در ۳ ماهه ابتدایی سال

بنابر ادعای باقری خوزانی، گروه خودروسازی سایپا از بهمن‌ماه تا به امروز ۱۲۳ هزار خودرو به بازار تحویل داده است. همچنین با وجود کرونا، میزان تحویل خودرو این شرکت از ابتدای سال تا به امروز ۵۵ درصد افزایش داشته است.

متقاضیان واجد شرایط: ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر

به گفته مسئولان سایپا، متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه کشی، ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر بوده‌اند.

در این قرعه‌کشی برندگان ده هزار دستگاه خودرو شامل سواری تیبا، سواری تیبا۲ و سواری ساینا و چهار محصول وانت ریچ، وانت ۱۵۱، وانت زامیاد دیزلی و وانت زامیاد دوگانه سوز با هدف تامین نیاز ناوگان حمل و نقل سبک و شهری کشور شناخته خواهند شد.

در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا، حدود یک میلیون نفر ثبت نام کردند که تعدادی از آن‌ها به دلیل محدودیت‌ها و مغایرت‌های اعلام شده حذف و قرعه‌کشی میان واجدان شرایط برگزار شد.

پایان پیام

کد خبر : 165364 ساعت خبر : 2:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165364
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات