مناطق بکر گیلان را بی‌خیال شوید و بگذارید برای محلی‌ها بماند

مناطق بکر گیلان  را بی‌خیال شوید و بگذارید برای محلی‌ها بماند

به گزارش گلونی برخی از گردشگران و مسافران عزیز به دلیل تعداد سفرهای زیادی که به گیلان داشتند، بسیاری از مناطق دیدنی برای‌شان تکراری شده و حالا دنبال جایی خاص می‌گردند.

مکانی بکر که تا به حال کسی ندیده و نرفته است. پس در اینترنت سرچ می‌کنند «مناطق بکر گیلان» و در حالی‌که حس یک کاشف بزرگ را پیدا کرده‌اند به این مکان می‌روند و از سکوت و زیبایی‌‌اش لذت می‌برند.

این عزیزان در اینستاگرام خود، منطقه مورد نظر را معرفی می‌کنند و فالوورهای آنان هم به فالوورهای خودشان از این مکان بکر می‌گویند.

بعد همین‌طور این فالوور به آن فالوور ادامه پیدا می‌کند و یکهو می‌بینید این منطقه از متروی تهران هم شلوغ‌تر شده و حیواناتی که زمانی در آن‌جا با آرامش زندگی می‌کردند پا به فرار گذاشته‌اند و به جای آواز بلبل‌ها میان درختان صدای خواندن یکی از مسافران که با شلوارک و رکابی و بادبزن به دست، کنار بساط جوجه ایستاده شنیده می‌شود.

گوشه‌‌ای دیگر چند مسافر از خودروی لاکچری‌شان پیاده شده‌اند آدرس محلی‌های این منطقه را می‌پرسند برای خرید زمین و ساخت ویلا.

 محلی‌ها هم در خانه‌های‌شان نشسته‌اند به این مناظر نگاه می‌کنند و حسرت زمانی را می‌خورند که در طبیعت زیبا و ساکت زندگی می‌کردند.

این مناطق که از نظر برخی مسافران و سایت‌های گردشگری بکر است، ممکن است محل زندگی روستاییانی باشد که سال‌هاست بدون آسیب زدن به طبیعت و جنگل در کنار آن زندگی کرده‌اند و با ورود غریبه‌ها آرامش‌شان برهم خورده.

غریبه‌هایی که معلوم نیست چرا هر منطقه خوش آب و هوایی را می‌بینند که کمی از هیاهو و شلوغی به دور است فکر می‌کنند کشف‌اش کرده‌اند و سندش به نام آنها خورده است.

طبیعت برای همه موجودات است و به نظرم ما انسان‌ها گاهی این را فراموش می‌کنیم و فقط عطش تصاحب این زیبایی را برای خودمان داریم و وقتی به دستش آوردیم به راحتی با ویلاسازی نابودش می‌کنیم.

دنبال مناطق بکر گیلان نگردید قبل از شما محلی‌ها آنجا را کشف کرده‌اند.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 166471 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات