هزینه برق در چه صورت مجانی است؟

هزینه برق در چه صورت مجانی است؟

تمام هزینه‌هایی که در توزیع برق، احداث و اصلاح شبکه انجام می‎دهیم از محل درآمدهای اختصاصی شرکت توزیع برق بوده و قطعا با این شرایط پیشبرد اهداف و برنامه‎ها با مشکل مواجه است.

به گزارش گلونی مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از پرداخت ۳ میلیارد تومان یارانه به مشترکین کشاورزی و صنعتی استان خبر داد.

مهندس فریدون خودنیا در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: همراهی کشاورزان، ادارات و صنایع با شرکت توزیع برق استان در این سه ماه یعنی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه امسال مدنظر است که چنانچه با ما موافقت‎نامه منعقد کنند و مصرف برق خود را در زمان اوج مصرف کاهش دهند درازای این مهم به آنها یارانه می‎دهیم.

وی افزود: به عنوان مثال اگر کشاورزی پمپاژ برق چاه خود را از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ خاموش کند و ماهم این موضوع را تایید کنیم هزینه برق مصرفی در سه ماه ذکر شده مجانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: طرح‎های مختلفی داریم و چنانچه صنعتی با شرکت توزیع برق موافقت‎نامه منعقد کنند به میزان درصد همکاری به او یارانه می‎دهیم.

خودنیا اضافه کرد: سال گذشته ۳ میلیارد تومان یارانه به مشترکین کشاورزی و صنعتی استان پرداخت کردیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال با این تفاهم‎نامه‎هایی که بسته شده مبلغ بیشتری یارانه به این مشترکینی که می‎توانند با ما همکاری کنند تخفیف انرژی دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به انجام پروژه‎های مدنظر دولت گفت:  امسال مبلغی که تملک دارایی استان برای انجام پروژه‎های استان به شرکت توزیع برق لرستان پرداخت کرده کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: تمام هزینه‌هایی که در توزیع برق، احداث و اصلاح شبکه انجام می‎دهیم از محل درآمدهای اختصاصی شرکت توزیع برق بوده و قطعا با این شرایط پیشبرد اهداف و برنامه‎ها با مشکل مواجه است.

پایان پیام

کد خبر : 165677 ساعت خبر : 11:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165677
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات