گلونی

تله کابین لاهیجان و تنفس هوای جنگل‌های شمال

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان و تنفس هوای جنگل‌های شمال

به گزارش گلونی وقتی در جنگل، مسیری سرسبز یا منطقه‌ای کوهستانی قدم می‌زنید، زیبایی این مناطق را از نزدیک می‌بینید و لمس می‌کنید. اما از بزرگی و عظمتی که در آن قرار دارید بی‌اطلاع هستید.

حس دیدن این طبیعت از بالا، مثل پرنده‌ای در اوج، بسیار لذت‌بخش است. این امکان در برخی مکان‌های ایران که تله‌کابین وجود دارد برای گردشگران و مسافران مهیاست. امکانی بسیار لذت‌بخش و جذاب.

وقتی سوار بر تله‌کابین می‌شوید و آرام آرام به جلو پیش می‌روید آدم‌ها کم کم کوچک و کوچک‌تر می‌شوند و تنها چیزی که بیشتر از همه به چشم‌تان می‌آید وسعت زیبای طبیعت است. کابینی که داخلش قرار دارید آرام حرکت می‌کند و انگار از آدم‌ها و زمین کنده شده‌اید.

تله کابین لاهیجان

جز کابین‌های در مسیر و روبرویی‌ دیگر هیچ چیز وجود ندارد فقط منظره‌ای زیبا از حجم انبوه درختان سرسبز یا کوهستانی زیبا قرار دارد. گاهی از بالای باغ بزرگی از چای می‌گذرید و سقف خانه‌هایی را می‌بینید که در گوشه‌ای میان جنگل و طبیعت ساخته شده‌اند.

گاهی هم وسعتی زیبا از آبی دریا و عظمت آن را می‌بینید که یکی از زیباترین مناظر است.

تله کابین فرصتی عالی برای دیدن زیبایی و جذابیت‌های طبیعت از نمایی خاص است. با سوار شدن در تله‌کابین می‌توانید خاطره‌ای به یادماندنی از حس پرواز یک پرنده را بر فراز جنگل و طبیعت و کوهستان در ذهن‌تان ثبت کنید.

بام سبز لاهیجان منطقه‌ای است که با تله کابین می‌توانید لذت دیدن طبیعت از بالا درک کنید.

وقتی سوار این تله کابین می‌شوید به غیر از منظره شهر و استخر بزرگ لاهیجان، چشم‌اندازی از جنگل و کشتزارهای چای را هم خواهید دید.

این تله‌کابین بر روی شیطان کوه لاهیجان قرار گرفته است؛ منطقه‌ای که به بام سبز معروف است و یکی از زیباترین مناطق لاهیجان و گیلان محسوب می‌شود. تله‌کابین احرار لاهیجان از بالای منطقه‌ای بسیار زیبا و سرسبز می‌گذرد و تجربه‌ای جذاب و دیدنی است.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

خروج از نسخه موبایل