رانندگی بدون هوشیاری کامل به اینجا ختم میشود
به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکتها و برندهای تجاری را موفق میکند، تبلیغات خوب و مؤثر است.
تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدتها در خاطرش بماند.
در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.
اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.
برخی شرکتهای تبلیغاتی ایدههای بکر و بینظیری برای تبلیغ یک کالا دارند. عکسهایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهنتان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش میکند.
خلاقیت در ایده، میتواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.
عکسهایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیطزیست را تهدید میکند یا در اجتماع وجود دارد میکند.
همه این ایدههای خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسألهای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.
رانندگی بدون هوشیاری کامل به اینجا ختم میشود
رانندگی در شرایط غیرعادی و مستی به دیواری سخت و تصادفی وحشناک ختم میشود. کمتر کسی است که از این مسأله اطلاع نداشته باشد.
همه ما میدانیم باید در هوشیاری کامل پشت فرمان بنشینیم.
ولی باز هم اتفاقات ناگوار بر اثر مصرف مشروبات الکلی و رانندگی پس از آن یا خوابآلودگی گریبان برخی رانندگان را میگیرد.
اما لاستیکهای خودرو و دیوارنوشتهای که گوشزد میکند آخر و عاقبت رانندگی در مستی کجاست، شاید تلنگر خوبی برای افرادی باشد که میدانند، ولی هنوز عمق فاجعه رادرک نکردهاند.
گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیلهای ترغیب میکند و گاه هم نکتهای مهم را یادآوری میکند.
نکتهای که شاید همه میدانیم اما بعضیوقتها فراموش میکنیم.
پایان پیام