گلونی

مدرسه تابستانی تهران در حال برگزاری است

مدرسه تابستانی تهران

مدرسه تابستانی تهران در حال برگزاری است

مدرسه تابستانی تهران در حال برگزاری است

به گزارش گلونی مدرسه تابستانی تهران توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حال برگزاری است و هر هفته ۱۲ ویدیوی آموزشی در رشته‌های فرهنگی و هنری مانند تئاتر، سینما، گویندگی، قرآن، انیمیشن، سینما، داستان نویسی و… در حال برگزاری است.

این دوره‌ها به صورت رایگان و آنلاین از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مدرسه تابستانی در اختیار مخاطب نوجوان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه‌های گذشته بسیاری از نوجوانان در کنار دیگر اعضای خانواده مجبور به خانه‌مانی شده‌اند. این موضوع در کنار آغاز فصل تابستان و نیاز این رده سنی به آموزش‌های فرهنگی و هنری باعث شکل گرفتن ایده آموزش‌های آنلاین رایگاه فرهنگی و هنری برای نوجوانان شده است.

مجتبی دانشور با اشاره به اینکه در این دوره‌ها قرار است ویدیوهای آموزشی شامل بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان‌نویسی، قرآن و فیلمسازی با موبایل  در اختیار مخاطبان قرار گیرد، اضافه کرد: در مجموع حدود ۶۰ جلسه ویدیوی آموزشی در نظر گرفته شده است که هر هفته ۱۲ ویدیو منتشر می‌شود و این دوره‌ها که از شنبه هفته آینده (هفتم تیرماه) آغاز خواهد شد به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ابزارهای نمایش این دوره‌ها نیز گفت: علاوه بر وب‌سایت مدرسه تابستانی به این نشانی، مخاطبان می‌توانند در صفحات مدرسه تابستانی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات با شناسه tabestani99 دوره‌ها را دنبال کنند.

نشانی‌های مدرسه تابستانی
وب‌سایت
اینستاگرام 
توییتر 
تلگرام 
آپارات

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران با اعلام اینکه در کنار برگزاری دوره‌های فرهنگی و هنری که همگی توسط استادان مطرح این حوزه‌ها تدریس خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت آموزش مفاهیم شهروندی پیش‌بینی شده تا دوره های آموزشی نیز در خصوص این مفاهیم در این مدرسه برگزار شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به گفته دانشور، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با محتوای کاربردی و جذاب در تابستان ۹۹ و همچنین عدالت آموزشی و برخورداری تمام نوجوانان ایران از این آموزش‌ها که به تلفن‌های همراه هوشمند و اینترنت دسترسی دارند از اهداف اصلی طرح «مدرسه تابستانی تهران» است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل