گلونی

وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد. وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

به گزارش گلونی سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای شرق استان تهران هستیم.

همچنین در محور آزادشهر-شاهرود در استان گلستان، محور قوچان-امام قلی در استان خراسان رضوی و محور بجنورد – اسفراین در استان خراسان شمالی نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در ارتفاعات محورهای کرج به چالوس و هراز نیز بارش باران گزارش شده است.

وی از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در گردنه گدوگ در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: محور خلخال-اسالم در استان اردبیل نیز دارای همین وضعیت است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم و نیمه سنگین وجود دارد، اما در دیگر جاده‌ها مشکل ترافیکی خاصی نداریم.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با این شماره تلفن ( ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان عزيز می‌باشد.

به‌گزین اخبار فرهنگی هنری محیط زیستی و گردشگری را در پایگاه خبری گلونی مطالعه کنید.

برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطالب مربوط به این حوزه را در پایگاه خبری گلونی بخوانید و سفری ایمن و به دور از دغدغه و استرس را تجربه کنید. پس پایگاه خبری را بخوانید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل