خانه » امروز در گلونی » وقتی پلیس نیازی به دستبند ندارد
وقتی پلیس نیازی به دستبند ندارد

وقتی پلیس نیازی به دستبند ندارد

وقتی پلیس نیازی به دستبند ندارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکت‌ها و برندهای تجاری را موفق می‌کند، تبلیغات خوب و مؤثر است.

تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدت‌ها در خاطرش بماند. در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.

اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برخی شرکت‌های تبلیغاتی ایده‌‌های بکر و بی‌نظیری برای تبلیغ یک کالا دارند. عکس‌هایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهن‌تان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش می‌کند.

 خلاقیت در ایده، می‌تواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد. عکس‌هایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیط‌زیست را تهدید می‌کند یا در اجتماع وجود دارد می‌کند.

همه این ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسأله‌ای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.

وقتی پلیس نیازی به دستبند ندارد

برای دستگیری دیگر نیازی به دستبند نیست، فقط کافی است یک دستگاه پلی استیشن همراه (psp) به دست فرد مورد نظر بدهید، دیگر هرگز نمی‌تواند از آن جدا شود. حتی شاید از دستبند پلیس هم محکم‌تر و بازنشدنی‌تر!

پلی استیشن همراه، با شما کاری می‌کند که دیگر نمی‌توانید از آن دل بکنید. اما آیا واقعاً این یک تبلیغ مثبت است یا منفی؟

البته از حق نباید گذشت تبلیغی خلاقانه و جذاب پیش روی‌مان قرار دارد.

گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیله‌ای ترغیب می‌کند و گاه هم نکته‌ای مهم را یادآوری می‌کند.

نکته‌ای که شاید همه می‌دانیم اما بعضی‌وقت‌ها فراموش می‌کنیم.

پایان پیام

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به بالا بروید