گلونی

کتاب شمال حقیقی به چاپ دوم رسید

کتاب شمال حقیقی

کتاب شمال حقیقی به چاپ دوم رسید

کتاب شمال حقیقی به چاپ دوم رسید

به گزارش گلونی کتاب شمال حقیقی، رهبری اصیل خود را کشف کنید، از بیل جورج و پیتر سیمز در انتشارات پرنده به چاپ دوم رسید.

این شیوه و نگرش می‌تواند مبنای مطالعاتی مدیران و علاقه‌مندان به پیشرفت در ­جهت ارائه و ترسیم نگرش‌های نو به حوزه­‌ی رهبری و مدیریت سازمان در کشور عزیزمان باشد.

کتاب شمال حقیقی

عموم متصدیان در بخش‌های خصوصی و دولتی می‌توانند با پیاده‌سازی راه­کار و تکنیک­‌های ارائه‌شده در پایان کتاب، قدم‌های مهمی در مسیر کشف رهبری اصیل خویش بردارند.

جرج بیل رهبری را برخاسته از جان می‌بیند، از منظر وی رهبری جان­‌مایه­‌ای حسی و عاطفی دارد.

او بدون این­که سایر رویکردهای کاربردی این حوزه را نقض کند، در پی معرفی شیوه‌ای از رهبری سازمان است که در آن ارتباط عاطفی و رجوع به اصل، مبنای هدایت در مجموعه قرار می­گیرد.

نادیده­ انگاشتنِ سنت و فرهنگ اجتماعی و بی‌توجهی به نوای برخاسته از نهاد آدمی، همان‌گونه که انسان را در بخش­‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی دچار سردرگمی و سرگشتگی می‌کند، در حوزه­ی مدیریت کلان و رهبری نیز می‌تواند آشفتگی و بیراهه رفتن را در پی داشته باشد، این منظر، جرج بیل و تیم مطالعاتی او را بر آن می‌دارد تا با مصاحبه‌های مدون و شیوه‌ای استقرایی مبانی جدیدی در حوزه­ی رهبری را معرفی کنند.

اصولی که جهت‌گیری درست رهبری سازمان را بر­اساس پنج ابزار تبیین می‌کند؛ خودآگاهی، انگیزش، اصول و ارزش‌ها، حمایت تیم و ساختن گروه حامیان، ابزارهایی است برای شناخت توسعه و ارتقاء توان­مندی رهبران.

کشف صورت ناب رهبری از نهاد هر فرد، از طریق خود او میسر می‌شود. این توان­مندی نهفته بر­اساس خصوصیات فردی ویژه‌، مبتنی بر کهن‌الگوها (طبق نظریه­‌ی یونگ)، شخصیت، فرهنگ و آموزش‌های فرد نظام‌ یافته است.

مرجع مصاحبه­‌ها و نظرات در تدوین این کتاب از گفت­‌و­گوهای انجام‌شده با مدیران موفق و شناخته‌شده‌­ی شرکت‌های بین‌المللی برداشت‌ شده است و درنهایت نظریه‌ای کاربردی در­خصوص کشف و به­ مرحله‌­ی عمل درآوردن توان مدیریت و رهبری مؤثر حاصل ‌شده است.

برای خرید این کتاب اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل