تصادف ساختگی شگرد سه کلاهبردار برای فریب شرکت بیمه

تصادف ساختگی شگرد سه کلاهبردار برای فریب شرکت بیمه

 پلیس آگاهی پایتخت: دستگیری سه کلاهبردار با گزارش تصادف ساختگی. این باند بالغ بر دو میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش گلونی کلاهبرداری شیوه‌های بسیار متنوع و مختلفی دارد. اما یکی از بدترین شیوه‌های آن آسیب به خود برای فریب شرکت بیمه است.

این افراد خودشان را به صورت نمایشی پرت می‌کردند جلوی خودروها تا از بیمه خسارت بگیرند که البته موفق هم شده و با همین شیوه بیست میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه گرفته بودند.

این سه کلاهبردار اعتراف کردند که با زدن ضربه جسمانی به خودشان تصادف ساختگی راه می‌انداختند و شرکت‌های بیمه را فریب می‌دادند.

در واقع این سه نفر شانس آوردند که توسط پلیس دستگیر شدند وگرنه اگر چند سال دیگر به کار خود ادامه می‌دادند دیگر جای سالم در بدن نداشتند و مجبور بودند پول‌شان را صرف درمان دست و پایی کنند که از شصت جا شکسته و استخوان‌هایش شبیه به شیشه سکوریت شکسته ریز ریز شده است.

تصادف ساختگی شگرد سه کلاهبردار برای فریب شرکت بیمه

حالا که دستگیر شده‌اند لااقل جان‌شان از دست خودشان در امان است و می‌توانند در زندان سالم زندگی کنند؛ البته اگر دوباره پی نقشه‌ای دیگر نروند و برای زمان آزادی برنامه‌ریزی ویژه کلاهبرداری نکنند.

برخی از افراد حاضر هستند برای پول، خودشان را زیر  ماشین غلتک بیندازند و وقتی عین لواشک نازک شدند با خوشحالی از این ‌که توانستند پول را به دست بیاورند و سر شرکت بیمه یا هر جای دیگری را کلاه بگذارند مشغول شمردن پول‌ها می‌شوند.

اما به این فکر نمی‌کنند که در واقع بازنده اصلی خودشان هستند.

هرچقدر هم از این شیوه پول در بیاورند روزی گرفتار می‌شوند و آن روز جیب‌شان عین فکر و ایده‌شان خالی می‌شود و فقط یک بدن له و وارفته برای‌شان باقی می‌ماند.

واقعاً چرا برخی حاضر هستند زیر ماشین بروند اما پول حلال به دست نیاورند؟

انگار از زحمت و تلاش می‌ترسند و برای فرار از آن حاضرند هر کاری بکنند.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 167506 ساعت خبر : 10:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167506
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات