سرقت موبایل زیاد شده؛ از هندزفری استفاده کنید

سرقت موبایل زیاد شده؛ از هندزفری استفاده کنید

به گزارش گلونی همه ما، اگر خودمان مال‌باخته و گوشی از دست داده نباشیم، لااقل یکی، دو مورد از اطرافیان‌مان را دیده‌ایم که در یک لحظه خودشان ماندند و گوشی‌شان رفت.

برخی از این مال‌باختگان آخرین باری که گوشی را دیدند در دست دزدی بود که روی موتور با سرعت می‌رفت.

برخی که علاوه بر سرقت موبابل مجروح هم شدند، توصیه می‌کنند به هیچ وجه مقاومت نکنید و حتی اگر متوجه نزدیک شدن موتوری به خودتان شدید و احساس کردید می‌خواهد گوشی شما را بدزدد خودتان پیش‌دستی کنید و موبایل را بدهید.

اما برای این‌که از خطر  سرقت موبایل  دراین گرانی و قیمت‌های سربه فلک‌ کشیده، در امان بمانیم بهترین راه این است که گوشی خود را از جیب یا کیف بیرون نیاوریم و برای تماس از هندز فری استفاده کنیم.

اگر در خیابان به فضای مجازی کاری نداشته باشیم، مشکلی پیش نمی‌آید و جهان دچار تزلزل نخواهد شد.

حتی می‌تواند باعث سلامتی‌مان شود و آمار خوردن توی درو دیوار، خودرو و تیربرق بسیار کاهش پیدا می‌کند.

این روزها سرقت گوشی موبایل بسیار زیاد شده و باید مراقب باشیم. حتی وقتی در خودرو نشسته‌ایم و شیشه پایین است احتمال خطر وجود دارد.

اگر نمی‌خواهید پول خرج خرید یک گوشی تازه کنید، از هندز فری استفاده کنید و موبایل‌های‌تان را بیرون نیاورید.

اصلاً هم به این فکر نکنید که می‌توانید مراقب باشید و آن‌قدر موبایل را محکم نگه می‌دارید تا دزد نتواند از دست‌تان بقاپد. برخی از این سارقین شده موبایل را به همراه مچ دست‌تان ببرند ول‌کن نیستند.

اما اگر از گوشی خود خسته شده‌اید و دنبال بهانه‌ای برای عوض کردن می‌گردید با خیالی آسوده در خیابان واتس‌آپ و اینستاگرام‌تان را چک کنید و هر چقدر دل‌تان می‌خواهد موبایل دست بگیرید. نگران نباشید یکی از همین روزها سر و کله دزدها پیدا می‌شود و با گوشی‌تان خداحافظی می‌کنید.

پایان پیام

نویسنده: راضیه جسینی

کد خبر : 168878 ساعت خبر : 9:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168878
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات