سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران تمدید شد

سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران تمدید شد

سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران تا نیمه شهریور تمدید شد.

به گزارش گلونی و به نقل از خبرگزاری مهر، دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه بهاران که پیش‌تر خبر آغاز به‌ کار این‌جشنواره را اعلام و مهلت ارسال آثار به این‌رویداد را تا ۲۰ تیر عنوان کرده بود، از تمدید مهلت شرکت در این‌جشنواره تا ۱۵ شهریور خبر داد.

به‌این‌ترتیبعلاقه‌مندان  به شرکت در این‌مسابقه، می‌توانند اثر خود را تا پایان روز ۱۵ شهریور به دبیرخانه این‌جشنواره ارسال کنند.

موضوع داستان‌های ارسالی به این‌مسابقه آزاد است و هر فرد تنها می‌تواند با یک اثر در مسابقه شرکت کند. همچنین داستان ارسالی نباید از ۵ هزار کلمه بیشتر باشد.

داستان باید در قالب فایل word به نشانی پست الکترونیک این جشنواره ارسال شود و داستان ارسالی نباید پیش‌تر در هیچ‌جشنواره یا جایزه ادبی شرکت کرده و یا در نشریه‌ای چاپ شده باشد.

سومین جشنواره داستان کوتاه بهاران تمدید شد

مشخصات فردی و آدرس ایمیل هر فرد شرکت‌کننده باید ابتدای داستانش درج شود و طبق اعلام هیئت داروان، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این‌جایزه هفته آخر مهرماه امسال برگزار می‌شود.

هیأت داوران سومین دوره جایزه بهاران، متشکل از علی خدایی، نفیسه مرشدزاده و سلمان باهنر است.

جایزه بهاران سال ۱۳۹۶ توسط موسسه بهاران در دو بخش داستان کوتاه و شعر آغاز به کار کرده و امسال سومین دوره خود را با محوریت داستان کوتاه پشت سر می‌گذارد.

داستان کوتاه گونه‌ای از ادبیات داستانی است که نسبت به رمان یا داستان بلند حجم بسیار کم‌تری دارد و نویسنده در آن برشی از زندگی یا حوادث را می‌نویسد درحالی که در داستان بلند یا رمان، نویسنده به جنبه‌های مختلف زندگی یک یا چند شخصیت می‌پردازد و دستش برای استفاده از کلمات باز است. به همین دلیل ایجاز در داستان کوتاه مهم است و نویسنده نباید به موارد حاشیه‌ای بپردازد.

پایان پیام

کد خبر : 168636 ساعت خبر : 1:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168636
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات