طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده آماده می‌شود

طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده آماده می‌شود

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس شهر بروجرد تا یک ماه آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گلونی حسین اربابی روز جمعه ۲۷ تیرماه در بازدید از هتل زاگرس بروجرد گفت: به دنبال طرح توسعه‌ای برای ساماندهی و توسعه این هتل در بروجرد هستیم.

اربابی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه هتل زاگرس بروجرد هزینه شده اظهار داشت: کانون اتومبیلرانی و جهانگردی این آمادگی را دارد در صورت تعامل و همکاری شهرداری بروجرد مجموعه تپه شهدا (چغا) بروجرد که هتل زاگرس نیز بر روی آن بنا شده به صورت کامل در اختیار گیرد و یک مجموعه کامل گردشگری در این منطقه زیبا احداث کند.

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی، بروجرد را سرشار از جاذبه‌های طبیعی و ابنیه تاریخی دانست و افزود: با احداث تاسیسات گردشگری در کنار هتل زاگرس بروجرد، می‌توان گامی مهم در رونق صنعت گردشگری این شهرستان برداشت.

نماینده مردم بروجرد در مجس شورای اسلامی هم در این خصوص بیان داشت: به منظور واگذاری کامل تپه چغا به کانون اتومبیلرانی و جهانگردی بزودی نشستی مشترک با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری و فرماندار شهرستان برگزار خواهیم کرد.

دکتر عباس گودرزی خواستار تسریع در واگذاری و احیاء این هتل و ایجاد تاسیسات گردشگری جدید در شهرستان بروجرد شد و بیان کرد: در صورت همکاری و تعامل میراث فرهنگی و شهرداری و ایجاد تاسیسات گردشگری شاهد رونق صنعت گردشگری در این شهرستان خواهیم بود.

همچنین سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به اجرای عملیات واگذاری و احیاء هتل زاگرس بروجرد قول مساعد داد.

هتل بين المللی چهار ستاره زاگرس در شهرستان بروجرد بر فراز تپه‌ای زيبا و در جوار درياچه و آبشار مصنوعی مجتمع گردشگری چغا و نزديك به پارك كودك واقع گرديده است.

اين هتل از استانداردهای متناسب و بين‌المللی برخوردار بوده و اتاق‌هایی با امکانات مناسب و مجهز به كليه امكانات رفاهی را داشته بنابراین مهم‌ترین مرکز اقامتی در این شهرستان و جزء يكی از هتل‌های بين‌المللی ايران محسوب می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 169228 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169228
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات