پشت بام خواب نداریم؛ همه چیز تقصیر فضای مجازی است

پشت بام خواب نداریم؛ همه چیز تقصیر فضای مجازی است

در حالی که در فضای مجازی با انتشار آگهی‌های اجاره پشت‌بام و انباری، جو روانی جدیدی علیه بازار اجاره راه افتاده است، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی می‌گوید: «وزارت راه، اجاره این موارد را تایید نمی‌کند و اصلا امکان اجاره این قسمت از ساختمان وجود ندارد.

لازم است کار ویژه‌ای در این بخش صورت بگیرد و فورا فضای مجازی خالی از آگهی‌های غیر واقعی اجاره و فروش شود.»

به گزارش گلونی خدا را شکر به همت مسئولین، این مشکل هم برطرف شد و متوجه شدیم پشت‌بام‌خوابی فقط یک جو روانی بود و وزارت راه این مورد را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند.

در واقع وزارت راه اگر موردی را تأیید نکند امکان انجام آن کار وجود ندارد. مثلاً اگر فردی پول اجاره‌خانه نداشته باشد تا وزارت راه تأیید نکند نمی‌تواند جایی سر بگذارد و بخوابد، یا باید کلاً بیدار بماند، یا یک جایی را به صورت قانونی اجاره کند.

همه چیز باید قانونی پیش برود. بخاطر این‌که قانونی برای پشت‌بام‌خوابی وجود ندارد پس نتیجه می‌گیریم پشت‌بام‌خواب هم وجود خارجی ندارد و همه مردم می‌توانند به راحتی از پس اجاره و رهن خانه برآیند.

این فرمول منطقی شیوه همیشگی مسئولین برای حل مشکل مردم است.

البته مسئولین برای حل مشکل، فقط به این کار بسنده نکرده‌اند و دستور داده‌اند کار ویژه‌ای صورت بگیرد. اما این کار به فضای حقیقی و برطرف شدن مشکل اجاره‌خانه‌های سرسام‌آور ربطی ندارد، بلکه مربوط به فضای مجازی و جوی است که ایجاد کرده.

پشت بام خواب نداریم

آقای رئیس دستور دادند تا هر چه زودتر فضای مجازی از هر نوع آگهی  اجاره پشت بام، انبار و … خالی شود تا یک‌وقت خاطر مسئولین از شنیدن این خبرها مکدر نشود.

به نظر ما هم بهتر است در همین فضای حقیقی خودمان، کارها انجام شود و خیلی شلوغ‌اش نکنیم.

اگر هم مسئولی چادری روی پشت‌بام دید و نگران حال مردم شد بگوییم «خوشی زده بود زیر دل‌مان برای تنوع و خارج شدن از فضای بسته آپارتمان‌های صد و بیست متری‌مان تصمیم گرفتیم چند روزی را روی پشت بام بگذرانیم؛ و در این شب‌های پرستاره تهران چه چیزی بهتر از خوابیدن روی پشت بام؟!»

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 167461 ساعت خبر : 4:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167461
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات