گلونی

خبر تعطیلی تهران کذب محض است

خبر تعطیلی تهران کذب محض است

خبر تعطیلی تهران کذب محض است

خبر تعطیلی تهران کذب محض است

فرماندار تهران خبر احتمال تعطیلی تهران از شنبه یا دوشنبه به دلیل کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش گلونی عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: متأسفانه کانالی در فضای مجازی خبری منتشر کرده که این تصمیم در نشست فرمانداری گرفته شده و قبل از محرم یعنی شنبه یا دوشنبه کلید می‌خورد که باید اعلام کنم این خبر از اساس کذب محض است.

وی تأکید کرد: فرمانداری اصلا نشستی نداشته که چنین تصمیمی بگیرد و خبر مذکور کذب محض است.

روابط عمومی فرمانداری تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای،‌ خبر تعطیلی تهران را تکذیب کرد.

خبر تعطیلی تهران کذب محض است

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اخبار کذب درخصوص برگزاری جلسه به منظور تصمیم‌گیری برای تعطیلی شهر تهران در فرمانداری این شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، در برخی کانال‌ها و شبکه‌های مجازی، روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن تکذیب و رد این خبر اعلام می‌دارد هیچ‌گونه جلسه‌ای با موضوع مذکور با حضور فرماندار محترم تهران یا سایر مسئولین فرمانداری برگزار نشده و کلیه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها، در این خصوص تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هرگونه تصمیم در زمینه‌های مختلف به صورت رسمی از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌گردد.

روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن دعوت مردم به کسب اخبار از منابع معتبر و رسمی، خبر مذکور را که در برخی کانال‌ها وشبکه‌های مجازی به صورت مغرضانه منتشر شده است، قویا رد و تکذیب کرد.

تهران (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است.

این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز سومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل