گلونی

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

اگر در حال برنامه ریزی برای سفری خاطره انگیز و متفاوت هستید و قصد دارید سفری لوکس و فوق‌العاده را داشته باشید، دبی مقصدی ایده‌آل برای شماست.

با وجود فاصله هوایی تقریبا دو ساعته با پرواز تهران دبی، دیگر نیازی نیست به جای دورتری برای تجربه یک سفر استثنائی بروید.

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس جا خوش کرده و چشم به راه گردشگرانی است که می‌خواهند تجربه مسافرتی خاص و ویژه را داشته باشند.

دبی شهر پارک های آبی و شهربازی های هیجان انگیز

دبی در این سال‌ها تلاش کرده با ایجاد امکانات و تفریحات گردشگری مختلف، شهر جذابی برای گردشگران باشد.

یکی از جاذبه های هر شهری که می‌تواند مخاطبان گوناگون مخصوصا خانواده‌ها را به سوی خود بکشاند، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها هستند.

دبی با سرمایه‌گذاری در این بخش، چند پارک آبی و شهربازی (تم پارک) عالی ساخته است که سر زدن به دست کم یکی از آنها را به هر کسی که به دبی سفر می‌کند پیشنهاد می‌کنیم.

پارک آبی وایلد وادی در جایی نزدیک به خط ساحلی، مشهورترین پارک آبی دبی است.

شهربازی موشن گیت با الهام از استودیوهای فیلمسازی و قهرمان های داستان‌های کارتونی پدید آمده است.

بالیوود پارک دبی هم تلاش کرده شبیه به فضای سینمای هندوستان باشد.

لگولند هم با تکیه بر خاطره خوش «لگو» در ذهن همگان پایه‌گذاری شده است. اما شاید بزرگترین شهربازی دبی، جهان ماجراجویی IMG worlds of adventure باشد.

سافاری در بیابان های دبی

امارات سرزمینی بیابانی است.

اما این برای دبی اکنون تبدیل به یک امتیاز شده است.

زیرا بخش بزرگی از صنعت گردشگری طبیعت محور دبی، پیرامون سافاری و گردش در بیابان می‌گردد.

سبک زندگی سنتی اعراب بادیه نشین، به صنعت توریسم دبی این اجازه را داده است تا به آسانی بتواند تفریحات پیرامون بیابان را برای استفاده گردشگران آماده سازی کند.

گردشگران می‌توانند در انواع تورهای سافاری دبی در طول شبانه روز شرکت کرده و از آنها لذت ببرند.

سواری با ماشین‌های شاسی بلند و تقویت شده در تپه های ماسه‌ای، تماشای آسمان پرستاره شب، تجربه قهوه عربی در بیابان، شترسواری و سواری با موتورهای چهارچرخ، مشهورترین بخش‌های تورهای سافاری دبی است.

تفریحات آبی در خط ساحلی دبی

تفریحات آبی در خط ساحلی دبی

دبی شهری نزدیک برای سفری لوکس

بهتر است پیش از سفر به ای شهر داغ، راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید تا با اطلاعات کافی راهی این سرزمین شوید. دبی در ابتدا یک روستای ماهیگیری بوده است که به تدریج رشد پیدا کرده و تبدیل به بندری بزرگ شد.

حضور دریا در زندگی شهر دبی اهمیت زیادی دارد. اکنون تفریحات آبی مختلفی هم پیرامون ساحل دبی در کنار خلیج فارس در دسترس گردشگران است.

نه تنها دریا بلکه کانال های آبی که در شهر وارد شده‌اند هم علاوه بر ایجاد جذابیت دیداری، زمینه‌ای برای قایق و کروزسواری هستند. غواصی، قایق‌سواری، پاراگلایدر و تفریح های مهیج آبی در حاشیه ساحل دبی در جریان است.

دبی شهر خرید برندهای لوکس

اگر می‌خواهید برندهای مشهور جهان و مدل های روز غرب را بدون سفر به اروپا یا آمریکا ببینید و خریداری کنید، دبی شهر مناسبی برای شماست.

دبی اکنون نقطه اصلی تجارت در جنوب آسیا شده است و هر کالایی که در جهان تولید شود را می‌توانید از دبی سفارش بدهید یا تهیه کنید.

این موضوع درباره صنعت مد و پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی هم صادق است.

از همین رو اگر گردشگری مایل باشد هزینه خرید برندهای مطرح جهان را بپردازد، مراکز خرید لوکس دبی، پاسخگوی این نیاز خواهند بود.

دبی مال، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید سیتی سنتر مردف، مرکز خرید امارات و مرکز خرید مرکاتو از جمله مشهورترین مراکز خرید دبی هستند.

چگونه به دبی سفر کنیم؟

 

این درست است که می‌توانیم از مسیر دریایی و به وسیله کشتی به بندر دبی برویم، اما رایج ترین روش سفر، استفاده از پرواز تهران دبی است.

سفر با هواپیما سریع و آسان است و زمان بیشتری برای لذت بردن از سفر در اختیار شما می‌گذارد.

به همین دلیل شما با خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید خود را از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه بین المللی دبی برسانید.

اینکه از کدام ایرلاین ها، پرواز خود را انتخاب کنید، به سلیقه و بودجه سفرتان بازمی‌گردد.

اما اگر تمایل داشتید در هزینه‌های جا به جایی صرفه جویی کنید و مبلغ آن را در بخش‌های دیگر سفرتان هزینه کنید، می‌توانید از پرواز تهران دبی ماهان استفاده کنید که نسبت به ایرلاین های خارجی، بسیار ارزانتر است و در روزهای مختلف هفته هم بین تهران و دبی دارای پرواز است.

بلیط هواپیما دبی را چگونه سریع و آسان تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما لزومی ندارد بین سایت های مختلف فروش اینترنتی بلیط هواپیما یا آژانس های مسافرتی بگردید.

زیرا حتما متوجه شده‌اید که هر کدام از این سایت‌ها، قیمت های مختلفی برای یک پرواز مشخص ارائه می‌کنند و گشتن بین این همه سایت مختلف، تنها موجب خستگی و سردرگمی می‌شود.

استفاده از سفرمارکت به عنوان موتور جستجو بلیط هواپیما، به شما کمک می‌کند تا قیمت همه بلیط هواپیما موجود در بازار را به صورت یکجا ببینید و بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

به این ترتیب نه تنها در زمانتان صرفه جویی می‌کنید بلکه می‌توانید ارزانترین بلیط موجود در بازار را از بهره‌ورترین و موفق‌ترین آژانس های کشور، انتخاب و خریداری کنید.

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

خروج از نسخه موبایل