گلونی

رادیو همراهی گرم و صمیمی از دنیای رسانه

رادیو همراهی گرم و صمیمی

رادیو همراهی گرم و صمیمی از دنیای رسانه

رادیو همراهی گرم و صمیمی از دنیای رسانه

به گزارش گلونی رادیو یکی از رسانه‌های نوستالژیک و قدیمی است که هنوز برای بسیاری از افراد تر و تازه مانده و انتخاب‌شان برای گذراندن روزها و شب‌هاست.

رادیو برای همه ما خاطرات زیادی دارد، از قصه‌های ظهر جمعه گرفته تا نمایش‌ خوانی‌های شبانه که خیلی از ما با گم شدن در صدای گوینده‌ها به خواب می‌رفتیم. از شنیدن گزارش فوتبال‌های مهم گرفته تا دل سپردن به تصنیف‌های گلبانگ و ذوق شنیدن خبر آزادی خرمشهر، شهر خون.

مهم‌تر این‌که رادیو رسانه‌ای نزدیک به ما و به اصطلاح دست یافتنی است، حالا که با گوشی موبایل به آسانی قابل دسترسی است اما قدیم هم حمل کردن رادیوهای کوچک و جیبی چندان کار سختی نبوده به همین دلیل می‌توان گفت این رسانه همیشه در دسترس همگان قرار داشته است و این قابلیت حمل کردن‌اش استفاده از آن را آسان‌تر کرده.

حتی به لحاظ ویژگی‌های فنی رسانه‌ها، رادیو درجه یک و اصیل است. اخبار و اطلاعات به سرعت از طریق این یار همراه ارایه می‌شوند.

در بسیاری از بحران‌ها، این رسانه به عنوان یک رسانه بسیار خوب و بی‌طرف اخبار را پوشش داده و توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

مهمترین ویژگی رادیو و اهالی آن این است که دور از حاشیه و جنجال هستند. کارها در بستری آرام و دور از هیاهو انجام می‌شود و خروجی طبق سلیقه بسیاری از افراد جامعه است.

بله، رادیوها رسانه‌هایی هستند که می‌توانند نظر طیف وسیعی از مردم را جلب کنند. چون تنوع برنامه‌ها در آن زیاد و فضا گرم‌تر و خودمانی‌تر است.

مخاطب با رادیو خیلی راحت‌تر از رسانه‌های دیگر ارتباط می‌گیرد چون این رسانه، صدا را مهمان خانه، محل کار، اتومبیل و… می‌کند.

هرگز زرق و برق و شلوغی رسانه‌های دیگر در رادیو وجود ندارد و حقیقتا این صداست که در گوشه‌ای از ذهن ما می‌ماند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل