گلونی

صفر تا صد ماجرای وقف در دماوند را بدانید؛ چیزهایی که درباره ارزش دماوند نمی‌دانیم

صفر تا صد ماجرای وقف در دماوند را بدانید

صفر تا صد ماجرای وقف در دماوند را بدانید

صفر تا صد ماجرای وقف در دماوند را بدانید؛ چیزهایی که درباره ارزش دماوند نمی‌دانیم

نکته: لطفا برای لود شدن ویدئو به پایین این برگه بروید و روی «خروج از نسخه موبایل» بزنید تا بتوانید ویدئوها را ببینید.

به گزارش گلونی وبینار دماوند با حضور جمعی از فعالان محیط زیست کشور برگزار شد.

این وبینار با موضوع «چرا دماوند مهم است» ۱۴ مرداد ۹۹ در ساعت ۱۹ برگزار شد و در آن اهمیت کوه دماوند از جنبه‌های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این وبینار که به طور زنده و رایگان در وب‌گاه پایگاه خبری گلونی برگزار شد  محمد دوریش، باربد صفایی، عباس محمدی، حمیدرضا میرزاده و دیگر از علاقه‌مندان به محیط زیست حضور داشتند.

دماوند، آتش‌فشانی خاموش با چالش‌هایی بی‌پایان موضوع اصلی این وبینار بود که در آن هرکدام از فعالان محیط زیست، اطلاعات، تجارب و مطالعات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

صفر تا صد ماجرای وقف در دماوند را بدانید

آپارات گلونی را دنبال کنید

آرشیو وبینارهای گلونی را ببینید

گفتنی است همین چند روز پیش باز هم کوه دماوند حاشیه‌ساز شد و خیر وقف بخشی از قله این کوه در رسانه‌ها و فضای مجازی جنجال به پا کرد.

این مسئله نشان داد که دماوند که سال‌هاست در سکوت گوشه‌ای از کشور در حال زندگی است تا چه میزان برای مردم و مخصوصاً فعالان محیط زیست مهم است. صحبت‌ها و موضوعاتی که در این وبینار مطرح شد مصداقی برای این ادعاست.

مردم شاید در ظاهر به دماوند بی‌‌اعتنا باشند اما به وقتش حسابی برایش مایه می‌گذارند. آیا حواشی و چالش‌های این دیو سپید پایان می‌یابد؟

پایگاه خبری گلونی چندی است که با برگزاری وبینارهای متعدد در حوزه‌های مختلفی نظیر محیط زیست، طنز، بورس، ادبیات و… امکان حضور در کارگاه‌های بی‌شماری را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

برای شرکت در وبینارهای مختلف پایگاه خبری گلونی روی این لینک کلیک کنید و به عنوان مهمان از مباحث مطرح شده در وبینار استفاده کنید.

سپاس از همراهی شما.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل