گلونی

عمل زیبایی دماغ حتا در اوج کرونا

عمل زیبایی دماغ حتا در اوج کرونا

عمل زیبایی دماغ حتا در اوج کرونا

عمل زیبایی دماغ حتا در اوج کرونا

به گزارش گلونی رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفته که این اواخر به دلیل شرایط کرونا، به جای جراحان پلاستیک، هر کس دیگری که از راه می‌رسد (مثلا تکنسین‌ها و دار و دسته) می‌روند توی زیرزمین و دماغ ملت را جراحی می‌کنند.

عمل زیبایی دماغ

مسئله ما الان این است که چرا مردم در این شرایط ول نمی‌کنند؟ بله مردم که ول نمی‌کنند.

اصلا می‌دانید؛ پاندمی باشد یا نباشد، زندگی ادامه دارد.

یکی از نشانه‌های اینکه زندگی ادامه دارد هم همین است که ملت می‌روند سراغ جراحی دماغ‌شان دیگر.

پس مسئله این نیست که مردم ول نمی‌کنند. سلامت آن‌ها با ول نکردن معلوم می‌شود.

پس می‌ماند این قضیه که چرا پزشک‌ها ول نمی‌کنند؟ خب این قضیه هم اصلا در همان خط اول حذف می‌شود چون پزشک‌ها نیستند که جراحی می‌کنند. تکنسین‌ها هستند.

اگر کار کار تکنسین‌هاست خب چرا به ما خبر داده‌اید؟

خودتان بروید کارشان را بسازید دیگر. حلا عده‌ای می‌آیند و می‌گویند اصلا مردم چرا باید برای عمل بینی‌شان به سراغ کسی بروند که هیچ تخصصی ندارند؟

خب مردم دل‌شان می‌خواهد بروند سراغ کسانی که هیچ تخصصی ندارند. هم پول برای خودشان است و هم بینی برای خودشان. دوست دارند پول خود را دور بریزند و دماغ‌شان را هم بِکَنند. حالا این بحث تخصص یک چیز است.

شاید برای‌تان سوال پیش بیاید که این مردم چطور راضی شده‌اند که به جای اینکه بروند و مثل بچه خوب در یک اتاق عمل جراحی شوند، تن به جراحی در زیرزمین داده‌اند؟

خب ببینید عزیزانم. از قدیم‌الایام تا الان، زیرزمین جای محترمی بوده که مردم در آن رستوران می‌رفتند، کنسرت می‌گذاشتند و خلاصه زندگی در آنجا داشتند.

مخصوصا از آن موقعی که فهمیدند یک نوجوانی توی زیرزمین خانه‌اش اورانیوم غنی کرده، زیرزمین تبدیل شده به مکانی علمی و قابل اعتماد.

برای همین، مردم ترجیح می‌دهند در جایی علمی جراحی شوند تا یک اتاق عملی که هر کسی می‌تواند بیاید و برود.

پایان پیام

نویسنده: ساینا محمدیان

خروج از نسخه موبایل