گلونی

فوتبال هیجانی برتر از ورزش

فوتبال هیجانی برتر از ورزش

فوتبال هیجانی برتر از ورزش

فوتبال هیجانی برتر از ورزش

از قدیم تا الان ورزش فوتبال همواره جز پرطرفدارترین ورزش‌های جهان بوده، هست و خواهد بود.

البته که خیلی حرف و حدیث‌ها هم در حاشیه‌های این ورزش وجود دارد ولی هیچ وقت دلیل نشده که علاقه مردم به آن کم شود و یا آن را دنبال نکنند.

به گزارش گلونی چون فوتبال نه فقط به عنوان یک ورزش بلکه همیشه به عنوان یک عنصر مهم در متحد کردن مردم و ایجاد غرور ملی وجود داشته است.

کسانی که بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۹۸ را به خاطر دارند، هنوز که هنوز است فیلم گل خداداد عزیزی به استرالیا را که می‌بینند کیف می‌کنند و برق شادی در چشم‌های‌شان می‌نشیند.

چون فوتبال‌های زیادی هستند که برای هر کدام از ما خاطره‌ساز شده‌اند، از همین بازی‌ مقدماتی جام ۹۸ بگیرید تا «چطوری کریس» جمله معروف علیرضا بیرانوند و پنالتی‌ای که گرفتنش حسابی خبرساز و غرور آفرین شد.

فوتبال هیجانی برتر از ورزش

دوباره می‌گویم، فوتبال نه فقط به عنوان ورزش، بلکه در حقیقت صنعتی پولساز برای هر کشور است که خودش به تنهایی همتای بسیاری از صنایع فعالیت می‌کند، از همه مهم‌تر این‌که فوتبال ضدنژادپرستی است و فوتبالیست‌های خوب در سراسر دنیا می‌توانند در کشورهای مختلف بازی و پیشرفت کنند.

فوتبال دیدن همیشه جز مفرح‌ترین سرگرمی‌های مردم بوده است، چه مهمانی‌ها که برای دور هم تماشا کردن این بازی برگزار نشده و چه خاطرات خوشی که به یادگار نمانده است.

امروزه اما خیلی‌ها دم از فوتبال سیاسی و زد و بندها و مافیا می‌زنند اما هرچه هست نمی‌توان تاثیر این بازی را بر هیجان و شادی مردم دست کم گرفت.

هر دوره جام جهانی ماجراهای خاص خودش را دارد و خیلی‌ها را برای مدت زیادی سرگرم می‌کند. از مدت‌ها پیش از شروع بازی‌ها تا حتی پس از پایان دوره حرف‌های فوتبالی نقل مجالس دوستانه است.

فوتبال را در حقیقت باید خیلی بیش‌از یک ورزش دانست و حیف باشد اگر روزی ذره‌ای نسبت به این ورزش مفرح کوتاهی به عمل آید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل