گلونی

فیلم میس سان شاین کوچولو و چند کلمه در مورد این فیلم

فیلم میس سان شاین کوچولو و چند کلمه در مورد این فیلم.

فیلم میس سان شاین کوچولو و چند کلمه در مورد این فیلم.

فیلم میس سان شاین کوچولو و چند کلمه در مورد این فیلم

چیزهایی در مورد فیلم little miss sunshine 

به گزارش گلونی لیتل میس سانشاین، ماجرای خانواده‌ا‌ی است که روی هم رفته، یک خانواده‌ی دیوانه‌ی بدبخت محسوب می‌شود و هر کدام از اعضای خانواده، مصائب خودشان را دارند.

فیلم میس سان شاین کوچولو

پدر خانواده که نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت است و خودش یک موجود شکست‌خورده است.

مادر خانواده دارای یک برادر بیچاره‌ای است که قبلا اقدام به خودکشی کرده و آن‌ها می‌خواهند به زور زنده‌ نگهش دارند. لازم به ذکر است که این برادر بیچاره، به مارسل پروست ارادت بسیار دارد.

یک پدربزرگی‌ هم هست شعورش نمی‌رسد که پیر است و نباید مواد بزند یا غذای نامناسب بخورد و هیچ فکر نمی‌کند که مردنش، ممکن است کلی اطرافیانش را به دردسر بیندازد. مردک پیر خرفت.

پسر خانواده نیز، بدبخت دیگری است از بدبخت‌های بی‌شمار دنیا که گیر خانواده‌ای افتاده که از آن‌ها خوشش نمی‌آید. زندگی‌اش را هم به این امید می‌گذارند تا بالاخره بتواند خلبان شود.

می‌ماند دختر کوچک خانواده که برعکس تمام آدم‌های این خانواده، طبیعی و عادی است.

احتمالا بقیه‌ی آدم‌های خانواده هم این را می‌دانند؛ برای همین وقتی دخترک برای رفتن به مسابقه‌ی زیبایی لیتل میس سانشاین در کالیفرنیا برگزیده شد، تمام تلاششان را می‌کنند که این بچه به مسابقه‌اش برسد.

پس خانواده، جمیعا به سمت کالیفرنیا رهسپار می‌شوند تا با بدبختی‌ها و حوادثی که برایشان دام پهن کرده‌اند، روبرو شوند.

سازندگان فیلم، روی بدبختی‌ها و بیچارگی‌های معمول آدمی‌زاد دست گذاشته‌اند تا وقتی که آن‌ها را می‌بینیم، غرق در اندوه نشویم؛ بلکه با شخصیت‌ها همذات پنداری کنیم و دلمان بخواهد که آن‌ها را در آغوش بگیریم.

همچنین، دیدگاه‌های جالب و نوینی که نسبت به بدبختی‌ها به ما نشان می‌دهند و طوری که همه چیز را، از آدم‌ها و مسابقه‌ها تا مفاهیمی مثل موفقیت و شکست را- و مخصوصا آن اساتید موفقیت را- به سخره می‌گیرند و از آن‌ها کمدی می‌سازند، باعث می‌شود که از فیلم لذت ببریم. خدا سازندگانش را خیر بدهد.

پایان پیام

نویسنده: ساینا محمدیان

خروج از نسخه موبایل