گلونی

قیمت لاستیک دولتی بالا و پایین می‌شود

قیمت لاستیک دولتی بالا و پایین می‌شود

قیمت لاستیک دولتی بالا و پایین می‌شود

قیمت لاستیک دولتی بالا و پایین می‌شود

به گزارش گلونی لاستیک‌های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌شد، اما آنطور که انجمن تولیدکنندگان تایر اعلام کرده، مردم می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین لاستیک دولتی بخرند.

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایر سازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

قیمت لاستیک دولتی

مدارک لازم برای دریافت لاستیک دولتی کارت خودرو و کارت ملی اعلام شده و شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند.

اگر مشاهده قیمت لاستیک در بازار ناامیدتان می‌کند، می‌توانید روی خرید لاستیک دولتی حساب باز کنید.

پیش از این لاستیک‌های دولتی بیشتر برای تاکسی‌ها و حمل و نقل عمومی عرضه می‌شد، اما آنطور که انجمن تولیدکنندگان تایر اعلام کرده، مردم می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین لاستیک دولتی بخرند.

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایرسازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

مدارک لازم برای دریافت لاستیک دولتی کارت خودرو و کارت ملی اعلام شده و شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند.

در خرید اینترنتی هم تحویل لاستیک‌ها صرفا با آپلود کارت ملی و کارت ماشین امکان‌پذیر است و در زمان دریافت باید کارت ملی خود را به مامور پست ارائه کنید.

برای خرید لاستیک دولتی باید مدارکی را در اختیار داشته باشید و توجه داشته باشید که نمایندگی بدون این مدارک هیچ لاستیک دولتی را به شما عرضه نخواهد کرد.

از جمله مدارکی که باید در هنگام خرید لاستیک دولتی به همراه داشته باشید باید به برگ سبز خودرو، اصل و همچنین کپی سند مالکیت خودرو و همچنین کارت ملی و کپی آن اشاره نمود.

البته اختلاف قیمت قابل توجهی که میان لاستیک دولتی و همچنین لاستیک‌هایی که با نرخ آزاد عرضه می‌شوند باعث شده تا نمایندگی‌ها و فروشندگان مجبور شوند تا این لاستیک‌ها را با شرایط سختگیرانه بفروش برسانند.

با تخلفات و سودجویی‌های صورت گرفته از سوی برخی خریداران عرضه کنندکان لاستیک دولتی و همچنین دولت را ناچار به اتخاد شرایط و تصمیمات سخت گیرانه کرده است و خریدار باید یک سری مدارک را در هنگام خرید به فروشنده تحویل دهد.

لاستیک‌های دولتی سالیان زیادی است که توسط دولت به خریداران عرضه می‌شود اما در طی این سال‌ها سهمیه‌های متفاوتی برای هر خریدار در نظر گرفته شده است که چند سالی است این سهمیه به دو حلقه لاستیک برای هر خریدار رسیده است.

مالک خودرو می‌تواند دو حلقه لاستیک را در طول سال از فروشگاه‌های منتخب خریداری کند و فروشنده نیز اجازه ندارد تا بیشتر از این تعداد را بفروش برساند. البته ممکن است این سهمیه مجددا توسط دولت تجدید نظر شود و سهمیه نیز برای هر خریدار تغییر کند.

یکی از سوالاتی که همواره خریداران لاستیک دولتی مطرح می‌کنند این است که لاستیک‌های دولتی در چه برندهای عرضه و بفروش می‌رسند؟

لاستیک‌های دولتی در برندهای مختلفی عرضه می‌شوند که البته اغلب این برندها نیز ایرانی هستند.

برخی از تولیدکنندگان برتر لاستیک در داخل کشور در نظر گرفته شده‌اند که محصولات آنها بعنوان لاستیک دولتی عرضه می‌شود و با توجه به کیفیت بالایی که این لاستیک‌ها دارند تا کنون و طی چندین سال عرضه لاستیک‌های دولتی، رضایت مشتریان و مصرف کنندگان از خرید این لاستیک‌ها جلب شده است و نگرانی بابت کیفیت آنها وجود ندارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل