گلونی

ماجرای اسیدپاشی در آسمان ایران کاملا واقعی است + اسناد محرمانه

ماجرای اسیدپاشی در آسمان ایران

ماجرای اسیدپاشی در آسمان ایران کاملا واقعی است + اسناد محرمانه

ماجرای اسیدپاشی در آسمان ایران کاملا واقعی است + اسناد محرمانه

به گزارش گلونی باز هم از یک منبع ناشناس خبر رسیده که در خانه بمانید چون فامیل ما که در آتش‌نشانی است گفته امشب قرار است برای مقابله با ویروس کرونا کل آسمان ایران را با سم ادورانت اسیدپاشی کنند. در خانه بمانید و آب زیاد بخورید.

خیلی‌ها معتقدند این خبر جعلی است و هارهار به آن می‌خندند اما ما در این مطلب می‌خواهیم به طور کاملا مستند اثبات کنیم که این خبر صحت دارد و امشب آسمان ایران اسیدپاشی خواهد شد.

ماجرای اسیدپاشی در آسمان ایران

به منبع خبر دقت کنید. نوشته فامیل ما که در آتش‌نشانی است گفته… آیا این برای شما کافی نیست؟ چطور فقط فامیل‌های شما که در بانک و بیمارستان و وزارت اطلاعات هستند راست می‌گویند؟ فامیل‌های دیگران دروغگو هستند؟ فامیل‌های ما فامیل نیستند؟

طرف در آتش‌نشانی شاغل است. می‌دانید یعنی چه؟ یعنی به کل اسناد فوق محرمانه حکومتی دسترسی دارد. نگاه نکنید که معمولاً داخل حیاط آتش‌نشانی در حال والیبال بازی کردن هستند، این‌ها همه‌اش پوشش است.

آن‌ها در واقع با زدن آبشار از بالای تور در حال تمرین کردن ریختن اسید از بالا بر سر مردم هستند.

سند دیگری که می‌توان با توجه به آن واقعی بودن خبر را تایید کرد، اسم سمی است که در خبر آمده است. طبق اطلاعات خبر قرار است امشب سم ادورانت در آسمان ایران پخش کنند.

شما تا به حال اسم سم ادورانت را شنیده بودید؟ پس وقتی یکی از این سم نام می‌برد حتماً یک چیزی می‌داند که ما نمی‌دانیم.

همانطور که ما اسم این سم را نمی‌دانستیم و او می‌دانست. این را چه می‌گویید؟ هان؟ چرا ساکت شدید؟

نکته دیگر این است که در خبر آمده کل آسمان ایران قرار است اسیدپاشی شود. خب این خودش برای اثبات واقعی بودن خبر کافی است.

همانطور که می‌دانید زیرساخت کشور ما برای توزیع عادلانه امکانات در سراسر کشور به شدت مهیا است. در سیل و زلزله‌های اخیر گوشه‌ای از این توزیع عادلانه را مشاهده کردیم.

به راحتی امکانات به سراسر کشور رسید. پس اسیدپاشی کل آسمان کشور برای دولت ایران مثل آب خوردن است. می‌بینم که کم‌کم دارید از اینکه زود قضاوت کردید خجالت می‌کشید.

نکته بعدی راه‌حلی است که در متن خبر ارائه شده و توصیه کرده آب بخورید. در زمانی که همه مسئولان و مقامات و متخصصان و کارشناسان فقط بلدند بگویند این کار را نکنید، آن کار را نکنید و هیچ‌ راه‌حلی ارائه نمی‌دهند، این خبر در حال ارائه راه‌حل است.

این خودش یعنی نگارنده خبر دغدغه مردم را داشته. الکی نیامده بگوید در خانه بمانید. یک راه‌حل هم ارائه داده است و این یک غنیمت به شمار می‌رود.

خب حالا که پذیرفتید خبر کاملا واقعی است، در خانه بمانید، در و پنجره‌ها را قفل کنید و یک کلمن آب بگذارید کنارتان و هی آب بخورید. به امید روزی که مشکلات‌مان مثل یک آب خوردن حل می‌شد.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خروج از نسخه موبایل