گلونی

میزبانی پخش زنده آپارات از هیأت‌‏های مذهبی

میزبانی پخش زنده آپارات از هیأت‌‏های مذهبی

میزبانی پخش زنده آپارات از هیأت‌‏های مذهبی

میزبانی پخش زنده آپارات از هیأت‌‏های مذهبی

پخش زنده‌ی آپارات برای چهارمین سال متوالی میزبان هیأت‏‌های مذهبی شد.

به گزارش گلونی روابط عمومی آپارات نوشت: همزمان با شروع دهه‌ اول محرم، آپارات برای چهارمین سال متوالی میزبانی هیأت‏‌ها، سخنرانی‏‌ها و مداحان اهل‌‌بیت علیهم‌‌السلام را بر عهده خواهد داشت.

محرم ۱۳۹۸‏ سرویس پخش زنده‌ی‌ آپارات، به طور مستقیم مراسم مداحی محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌‌فاطمه، میثم مطیعی، جواد مقدم، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، محمدحسین پویانفر، حسین سیب‌سرخی، حنیف طاهری، حسین طاهری، مهدی توکلی و محمدرضا طاهری را پوشش داده است.

امسال هم، همزمان با موج دوم کرونا ویروس، علاوه بر پخش مراسم عزای امام حسین (ع) در هیئات مذهبی، سخنرانی‏ وعاظ معروف را نيز به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

همچنین در ادامه‌‌ی پخش مراسم‏‌ها و سخنرانی‏‌ها، تعزیه‌‌خوانی نیز از بستر آپارات به نمایش در خواهد آمد.

میزبانی پخش زنده آپارات از هیأت‌‏های مذهبی

این استقبال مداحان و سخنرانان درحالی رقم خورده که آپارات از ۴ سال پیش اقدام به پوشش زنده مراسم‌‌های مختلف مذهبی کرده است و تمایل مردم به شرکت در این مراسم‌‌ها بر بستر آنلاین تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی بیش از گذشته شده است.

گفتنی است با توجه به زمینه‌‌سازی فنی آپارات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌‌های زنده، پیش‌بینی می‌‌شود در شب‌‌های محرم، آپارات میزبان هیأت‏‌های مختلف از سراسر ایران باشد.

درباره آپارات

آپارات از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است.

 این وبگاه توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه‌اندازی شده‌ است.

این وبگاه در سال ۹۲ از سوی جشنواره وب ایران در بخش چندرسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ۹۰ نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد.

آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل قرار دارد.

 بسیاری از ویدئوهایی که امکان قرارگیری در دیگر سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو را دارند، در آپارات قرار نمی‌گیرند و پس از مدتی حذف می‌شوند.

این وبگاه بر اساس قوانین داخلی ایران عمل کرده و عدم ایجاد تنش سیاسی، عدم اهانت به مقامات سیاسی و مغایرت نداشتن با شئونات از قوانین اصلی بارگذاری آن هستند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل