آیتم ممیزی با ممیزی‌ها شوخی می‌کرد

آیتم ممیزی با ممیزی‌ها شوخی می‌کرد

به گزارش گلونی یکی از آیتم‌های پرمخاطب فضای مجازی برنامه ممیزی شعر و ترانه بود که به هیچ وجه با سایر تولیدات این فضا قابل قیاس نیست.

ممیزی از همان ابتدا از قواعد و اصول خاصی پیروی می‌کرد که باعث می‌شد مانند تولیدات دیگر فضای مجازی فقط یک کلیپ خنده‌دار نباشد.

این برنامه طنز در سطح قابل قبولی نقدهای حوزه فرهنگ و موسیقی را با زبانی عاری از لفاظی‌ها و شوخی‌های رکیک بیان می‌کرد و همین دلیل برای پرطرفدار شدن آن کافی بود.

آیتم ممیزی با ممیزی‌ها شوخی می‌کرد

ممیزی و شوخی با محمد علیزاده

ممیزی در هر قسمت خود، یک خواننده موسیقی کشور را به پای میز ممیزی می‌کشاند و با او و ترانه‌هایش شوخی می‌کرد و در لابه‌لای این شوخی‌ها نقدهای تند و تیزی هم روانه مسئولان فرهنگی کشور می‌کرد.

اما این شوخی‌ها به قدری استاندارد، اصولی و دلنشین بود که حتا دوآتشیه‌ترین هواداران خواننده‌ای که با او شوخی می‌شد را هم ناراحت نمی‌کرد.

سازندگان آیتم ممیزی هوشمندانه عمل کردند و به جای انتشار آیتم خود در اینستاگرام‌ و تلگرام با فیلیمو وارد همکاری شدند و همین موضوع سطح کاری آن‌ها را افزایش داد.

فیلیمو در معرفی این برنامه نوشته:

برنامه ممیزی به صورت طنز روند ممیزی در کارهای هنری را به چالش می‌کشد. سریال ممیزی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر تاک شو می‌باشد.

برنامه ممیزی کوتاه، موجز، خنده‌دار و نقادانه بود. سازندگان این برنامه نه فقط به مسئولان فرهنگی و ممیزی کشور بلکه حتا گاهی به تولیدات کم کیفیت حوزه موسیقی هم نقد می‌کردند.

عوامل ساخت این برنامه عبارتند از حامد جوادزاده (تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر نقش خواننده)، وحید آقاپور (بازیگر نقش ممیز) و ریحانه خرسندی (نویسنده) که این گروه سه نفره بارها و بارها شوخی‌های جذابی را در برنامه ممیزی ساخته‌اند.

برای تماشای آنلاین سری کامل ممیزی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 169609 ساعت خبر : 9:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169609
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات