تعبیر خواب گردو با پوست و بدون پوست چیست؟

تعبیر خواب گردو با پوست و بدون پوست چیست؟

به گزارش گلونی این روزها بازار تعبیر خواب‌های اینترنتی هم‌چون فال‌های رنگارنگ حسابی داغ است، یعنی شما اگر تعبیر خواب موی زیر بغل اسب آبی را هم گوگل کنید، به لطف همین سایت‌های همه چیزدان برای‌تان تعبیری بلند بالا می‌آید.

تازه به شکل‌های مختلف، مثلا موی زیر بغل آقا یا خانم اسب آبی، بور بود یا مشکی؟ دراز بود یا کوتاه؟ و بعد از آن هم حدود ۲۴۵ تعبیر مختلف ارائه می‌شود که شما باید پیدا کنید کدام تعبیر مربوط به شماست.

حالا موی زیر بغل اسب آبی را شوخی کردم، بگذاریدش کنار اما بعضی از موجودات یا خوراکی‌ها هستند که همه ما دست کم یک بار خواب‌شان را دیده‌ایم و وقتی با هراس یا خوشحالی آن را برای اطرافیان بازگو نمودیم تعابیری مشترک شنیده‌ایم.

ولی قسمت جالب ماجرا این جاست که آن تعابیری که ما اغلب از بزرگترها و مادربزرگ‌ها شنیده‌ایم با این نسخه‌های اینترنتی متفاوت است. و مثلا تعابیر کمی دور از ذهن هستند.

مثلا خواب می‌بینید زیر تریلی ۱۸ چرخ تکه تکه شده‌اید تعبیرش می‌آید شما به عشق سوم‌تان می‌رسید. می‌گویید نه؟ خب این خواب‌های تکراری را جست‌و‌جو کنید تا ببینید با چه چیزها که مواجه نمی‌شوید؟

تعبیر خواب گردو

این‌جا پوست‌دار بودن یا بی‌پوست بودن گردو مطرح می‌شود، همین پوست به تنهایی می‌تواند شما را آدم خوب یا بدی کند. پس یادتان باشد حتما پوست گردو را به خاطر بسپارید.

تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب دیده می‌شود، گفته می‌شود.

در بسیاری از تمدن‌های باستانی خواب دیدن به عنوان یک ارتباط فراطبیعی یا وسیله‌ای برای مداخلات نیروهای غیبی در نظر گرفته می‌شد که افرادی با نیروهای ویژه قادر به گره‌گشایی از مفهوم آن هستند.

در دوران معاصر مکاتب مختلف روانشناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خواب‌ها ارائه کرده‌اند.

پایان پیام

نویسنده: آرشین ساکی

کد خبر : 173831 ساعت خبر : 7:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=173831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات