تعویق کنکور و بلاتکلیف‌ترین کنکوری‌های تاریخ

تعویق کنکور و بلاتکلیف‌ترین کنکوری‌های تاریخ

پایگاه خبری گلونی: روزنامه خراسان از افشاگری داوطلبان درباره پیامک‌های مشکوک در آستانه کنکور نوشت.

«به ستاد زنگ زدی و مخالفت خودت رو اعلام کردی؟».

«اگه کنکور به تعویق بیفته به ضرر خودت می‌شه‌ها.»

«شماره نماینده‌های شهر رو فرستادم برات، زنگ بزن با جدیت بگو چرا می‌خوان کنکور روبه تعویق بندازن، این به ضرر بچه‌هاست.»

پیام‌های منتشر شده نشان می‌دهد برخی از مشاوران یک موسسه آموزشی در گفت وگوی مجازی با داوطلبان، از آن‌ها خواسته‌اند به هر شکل ممکن مخالفت خودشان با به تعویق افتادن کنکور را اعلام کنند.

در ادامه به برخی پیامک‌ها که ممکن است به داوطلبان زده شده باشد می‌پردازیم.

«دوستات رو جمع کن برین جلوی سازمان سنجش تجمع کنید و بگید یا کنکور می‌گیرید یا همه می‌ریم معتاد می‌شیم. شما چی‌تون از آلمانی‌ها کمتره. ببینین چقدر منسجم و منظم برای گرفتن آزادی‌شون رفتن تو خیابون‌ها. چرا، چون ماسک نمی‌خواستن. محدودیت نمی‌خواستن. فقط آزادی. و مطمئناً به زودی بهش می‌رسن و تو تاریخ ماندگار می‌شن. حالا به چه عنوانی مهم نیست. مهم ماندگاریه.»

به پدر مادرت بگو اگه کنکور برگزار نشه همین‌جوری مجبورین هزینه کلاس بدین. بگو برن جلوی مجلس اعتراض کنن.

تعویق کنکور و بلاتکلیف‌ترین کنکوری‌های تاریخ

«داوطلبان عزیز، شما تا الان هر چی خوندید کافیه از الان به بعد باید هر چه سریع‌تر کنکور بدید چون در غیر این‌صورت تکنیک‌های ما تاریخ‌شون می‌گذره و فاسد می‌شن و دیگه کارایی لازم رو ندارن. اگر کنکور به تعویق بیفته رشته کاشت برنج تو کویر لوت هم برنده نمی‌شید. دیگه از ما گفتن بود.»

گویا تعویق کنکور حوصله همه از جمله موسسات و آموزشگاه‌های کنکور را سر برده و می‌خواهند زودتر تمام شود. البته این وسط برخی خانواده‌ها هم از بلاتکلیفی بچه‌های‌شان آن‌قدر کلافه شده‌اند که اگر باز هم کنکور به تعویق بیفتد و راه حل درستی ارائه نشود ممکن است کلاً قید آرزوی دکتر، مهندس شدن فرزندشان را بزنند و به او پیشنهاد کنند وارد بازار کار شود. با این شرایط فرزندشان به درجه استادکاری در حرفه‌ای می‌رسد و دوستانش هنوز منتظر اعلام زمان برگزاری کنکور هستند.

مسئولین محترم، لطفاً تصمیم بگیرید. راهی برای جایگزین کردن کنکور پیدا کنید، اگر نمی‌توانید لااقل در محیط باز برگزار کنید. با این شرایط و فشار روی داوطلبان هر چه خوانده بودند از ذهن‌شان پریده و فقط به این فکر می‌کنند به که چه بگویند تا کنکور برگزار شود و حالا اگر برگزار شد با کرونا چه کنند و چه بر سر آرزوهای‌شان می‌آید؟

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 170481 ساعت خبر : 3:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170481
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات