دارا دوم کی عرضه می‌شود؟ جدیدترین اخبار مربوط به صندوق ETF دولتی

دارا دوم عرضه می‌شود؛ جدیدترین اخبار مربوط به صندوق ETF دولتی

این در حالیست که شب گذشته به نقل از رئیس سازمان خصوصی سازی، در خبرگزاری ها و همچنین اخبار ساعت ۲۲ آغاز پذیره نویسی دارا دوم از اوایل شهریور ماه اعلام شده بود!

به گزارش گلونی روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به اظهارات آقای صالح رییس محترم سازمان خصوصی سازی در خصوص عدم همراهی وزارت نفت برای واگذاری سهام پالایشگاه‌ها با اظهار تعجب از مطالب اظهار شده توسط ایشان، اعلام کرد طبق آخرین نظر جناب آقای دژپسند وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، قرار شد سهام پالایشگاه‌ها به صورت بلوکی فروخته شود و لذا با انتخاب این روش عرضه، دیگر لزومی به تشکیل صندوق ETF نبوده است.

 در هر حال در صورت تغییر این نظر و تصمیم برای تشکیل صندوق ETF، این شرکت و وزارت نفت آماده بوده و هستند که تمامی اختیارات خود را در این خصوص به وزیر و وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی، تفویض نمایند.

دارا دوم

به گزارش جماران به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز پذیره نویسی دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله موسوم به ETF از اوایل شهریورماه، سازمان خصوصی‌سازی ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد: قرار بود سهام دولت در چهار پالایشگاه در قالب دومین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) عرضه شود لیکن با توجه به عدم اقدام وزارت نفت در تاسیس صندوق مذکور، هیات واگذاری در آخرین جلسه خود عرضه باقی مانده بلوک سهام متعلق به دولت در سه شرکت پالایش نفت بندرعباس، تهران، و اصفهان را نیز مصوب نمود.

لذا بر همین اساس آگهی عرضه عمده و بلوکی سهام این شرکت ها هفته گذشته منتشر شده که پس از هماهنگی با بورس تاریخ دقیق عرضه آن در بازار سرمایه مشخص خواهد شد.

این در حالیست که شب گذشته به نقل از رئیس سازمان خصوصی سازی، در خبرگزاری ها و همچنین اخبار ساعت ۲۲ آغاز پذیره نویسی دارا دوم از اوایل شهریور ماه اعلام شده بود!

پایان پیام

کد خبر : 171587 ساعت خبر : 1:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171587
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات