راه کارهایی برای عبور از اندوه و فقدان در دوران کرونا

راه کارهایی برای عبور از اندوه و فقدان در دوران کرونا

برای خود یا شخصی که برایتان اهمیت دارد کمک پیدا کنید.

به گزارش گلونی هر‌نوع فقدان یا تفییری می‌توانند سبب غم و اندوه شود، و هیچ راه درستی برای اندوه نیست. توصیه‌ها و منابع کارشناسان را برای زمانی که احساس از دست دادن یا غم و اندوه می‌کنید، کاوش کنید.

راه کارهایی برای عبور از اندوه و فقدان در دوران کرونا

با خود مهربان باشید

سعی نکنید احساستان را قضاوت کنید. همه احساسات با ارزش هستند و هر‌ روز می‌توانند تغییر کنند. به یاد داشته باشید که افراد به روش‌های مختلفی با غم و اندوه، فقدان و تغییر مواجه می‌شوند.

فعالیت‌های که از انجام آنها لذت می‌برید را انجام دهید

هنگامی که با غم و اندوهی دست به گریبان هستید ممکن است نتوانید همان کارها را به‌ درستی انجام دهید. خوب است که فعالیت‌های روزانه خود را تنظیم کنید تا بتوانید روی چیزهایی تمرکز کنید که به شما معنا یا هدف می‌بخشد.

درباره‌اش صحبت کنید

اگر دچار غم فقدان کسی یا تغییر هستید، افرادی را پیدا کنید که می‌توانید درباره احساستان با آن‌ها صحبت کنید. این می‌تواند شامل خانواده و دوستان، گروه‌های پشتیبانی و مشاوره‌های تلفنی حرفه‌ای باشد.

انتخاب‌های سالم انجام دهید

با روش‌های مثبتی از سلامت ذهن و جسم خود مراقبت کنید. نرمش کردن، خوردن غذاهای سالم و خواب کافی به سلامت کلی شما کمک می‌کند.

افرادی که دوستشان دارید را به‌یاد آورید

از دست دادن فردی که برایتان اهمیت دارد می‌تواند سبب ایجاد احساس غم و اندوه، ناراحتی و خشم شود. وقتی آمادگی دارید، سعی کنید روی روش‌های مثبتی برای به‌یاد آوردن افرادی که دوستشان دارید تمرکز کنید. می‌توانید داستان‌هایی را با خانواده و دوستان به‌ اشتراک بگذارید یا خاطرات را در یک مجله بنویسید.

بدانید چه‌موقع درخواست پشتیبانی کنید

غم و اندوه احساسات عادی هستند که هنگام تغییر یا از دست دادن کسی احساس می‌کنید. اما اگر شروع به احساس نا امیدی یا افسردگی کردید، بدانید که می‌توانید کمک بخواهید. پزشکان و متخصصان بهداشت روان می‌توانند راهنمایی و مشاوره ارائه دهند.

پایان پیام

کد خبر : 171040 ساعت خبر : 11:51 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171040
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات