مخالفان برگزاری کنکور فقط می‌خواهند فالوور جمع کنند

مخالفان برگزاری کنکور فقط می‌خواهند فالوور جمع کنند

به گزارش گلونی آقای حریرچی: در بحث عدم برگزاری کنکور عده‌ای فقط به دنبال فالوور هستند.

در این فضای مجازی عجیب و غریب که هر باز شگفتانه‌ای رو می‌کند.

مخالفان برگزاری کنکور

راه‌های رسیدن به فالوور بسیار زیاد است و اتفاقاً اگر با دغدغه مردم کاری نداشته باشید و سراغ جذابیت‌های دیگر بروید لایک بیشتری می‌گیرید.

مثلاً اگر درباره سگ‌تان که دیروز یک هسته زردآلو خورد و شما خیلی نگرانش شدید و این نگرانی را با فالوورهای‌تان هم به اشتراک گذاشتید، در حالی لایو بگیرید که هسته زردآلو با تلاش و ممارست میسمیس جون (سگ عزیزتان) خارج شد، چندین هزار نفر از شدت خوشحالی اشک شوق در چشمان‌شان حلقه می‌زند و قلب است که از گوشه صفحه عین آتشفشان فوران می‌کند.

در این جو فضای مجازی چه نیازی است درباره کنکور و دغدغه مردم صحبت شود.

اگر با این دید افراد را ببینیم، احتمالاً هر کسی که مخالفتی با تصمیم‌های دولت داشته باشد دنبال فالوور است و باقی که موافق هستند افراد دور از فضای لایک و فالوور و این‌حرف‌ها هستند.

بیایید به این‌که چه کسی و چرا این حرف را زده فکر نکنیم. به بچه‌های کنکوری و خانواده‌های‌شان فکر کنیم که چقدر در این مدت مضطرب و نگران، اخبار برگزاری کنکور را دنبال کرده‌اند.

به این‌که آیا مطمئن هستید برگزاری کنکور خطری ندارد و مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نمی‌آورد.

اصلاً شما فکر کنید آنها که در فضای مجازی با برگزاری کنکور مخالفت کرده‌اند به دنبال فالور هستند. این در تصمیم‌گیری مسئولین تأثیری دارد؟

یعنی مسئولین اول نگاه می‌کنند افرادی که با برگزاری کنکور مخالفت کرده‌اند فالوورهای‌شان قبل و بعد ازاین اعلام، چه تغییری کرده، اگر بیشتر شده پس حتماً تصمیم می‌گیرند کنکور برگزار شود، اما اگر تغییری نکرده باشد، باز هم تصمیم می‌گیرند کنکور را برگزار کنند.

در واقع مسئولین کار خودشان را انجام می‌دهند فقط نمی‌دانیم چرا دنبال ایراد گذاشتن روی مخالفین هستند؟

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 170094 ساعت خبر : 8:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170094
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات