پرسپولیسی ها دست ندادند اما بغل کردند

پرسپولیسی ها دست ندادند اما بغل کردند

ماجرای جشنی برای تفکر کردن در مورد اینکه ما واقعا یاد گرفته‌ایم چطور همه‌ی کارهایمان را با رعایت نکات بهداشتی انجام بدهیم.

به گزارش گلونی هرچند که جشن را به خاطر تبلیغ اسپانسرهای مختلف اینقدر طول دادند که آخر سر، بخش مهمی از بازی رئال از دستمان رفت و ما مجبور شدیم برای جبران این فقدان به اشخاص باعث و بانی‌اش ناسزا بگوییم؛ اما حقیقتا آفرین! هر لحظه از این جشن، بهانه‌ای بود برای شگفت‌زده شدن و بعد هم تفکر کردن در مورد اینکه ما واقعا یاد گرفته‌ایم چطور همه‌ی کارهایمان را با رعایت نکات بهداشتی انجام بدهیم.

خدا این بچه‌های بازیکن را خیر بدهد؛ واقعا همه‌ی تلاش خودشان را کردند که بهداشت را رعایت کنند.

ما دیدیم که با همدیگر دست نمی‌دادند و مشت به مشت هم می‌کوبیدند.

داشتیم به خاطر اینکه نکات بهداشتی را چقدر خوب رعایت می‌کنند و تلاش می‌کنند برای مردم الگو باشند، دست می‌زدیم که یکهو دیدیم همدیگر را بغل کردند. همان دستمان را برداشتیم و کوبیدیم توی سرمان.

پرسپولیسی ها دست ندادند اما بغل کردند

در صحنه‌ی دیگری هم، داشتیم از این قضیه لذت می‌بردیم که به به. مدال‌ها را روی میز گذاشته‌اند تا بازیکن‌ها خودشان مدال‌هایشان را بردارند و از نظر بهداشتی مشکلی پیش نیاید.

تا آمدیم به خاطر تدبیری که این‌ها برای اهدای مدال اندیشیده‌اند افتخار کنیم، یکهو دیدیم یکی از این بازیکن‌ها، بعد از برداشتن مدال خودش، مدال دیگری برداشت، گاز زد و بعد هم گذاشت سر جایش.

هرچند که فصل برگ‌ریزان پاییز است ولی ما با این صحنه، دچار برگ‌ریزان زود هنگام شدیم. معلوم هم نیست خسارت برگ‌های ما را قرار است چه کسی بدهد.

مجری‌های شبکه سه هم قشنگ آمده بودند تا به ما ثابت کنند خداوند می‌تواند عجیب‌ترین موجودات را خلق کند.

یکی‌شان آن مجری است که اسمش میثاقی است و وسط جشن قهرمانی پرسپولیس داشت در مورد تیم دیگری لفاظی می‌کرد.

یکی‌ دیگرشان هم همان بیچاره‌ای است که ازش پرسیدند:«چرا ماسک نزده‌ای؟» گفت:« نفسم می‌گیرد.»

من حقیقتا دلم به حال این آدم سوخت و خدا را شکر کردم که می‌توانم نفس‌تنگی حاصل از ماسک زدن را تحمل کنم.

چون آدم‌های خیلی زیادی هستند که طاقت تحملش را ندارند. شاید تقریبا همه‌ی آدم‌های توی این جشن که دماغشان را از ماسک بیرون گذاشته بودند. شما چطور؟ طاقتش را دارید؟

پایان پیام

نویسنده:ساینا محمدیان

کد خبر : 171372 ساعت خبر : 9:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171372
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات