پیام تبریک رئیس سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش گلونی دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی پیامی روز خبرنگار را با این قشر تبریک گفت که در زیر متن پیام وی را می‌خوانیم.

دوستان عزیز خبرنگار، فعالان گرانقدر رسانه‌ای و مطبوعات

از مرداد ماه سال گذشته تا هفدهمین روز مرداد سال جاری، اگرچه اتفاقات خرد وکلانی در کشور وجهان بوقوع پیوسته که همواره عنوان خبر و خبرنگار را در مقابل دیدگان عیان ساخته اما در حوزه بهداشت، درمان و سلامت از آخرین ماه‌های سال ۹۸ تا امروز، حضور شما رادمردان و زنان عرصه اطلاع‌رسانی فروغی دیگر داشت وارزش همراهی وتلاش گرانسنگ‌تان در مصاف با بیماری کرونا برای همگان مبرهن و برای جامعه پزشکی ایران مزید سپاس و تقدیر بود.

پیام تبریک رئیس سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار

شما ثابت کردید برای آن‌که مردمان دیارتان زنده و سالم بمانند تمام قد و استوار ایستاده‌اید و در کنار جان‌برکفان مدافع سلامت نقش بی‌بدیل خبرنگاری و اطلاع رسانی را صادقانه و‌ پراثر ایفا کردید.

از یک سو با ارائه خبرهای موثق و علمی و از سوی دیگر با جوهر قلم و نگاه دوربین، یاریگر وروحیه بخش همکاران عزیز من بودید و در این مسیر خطیر شما گرامیان نیز صبورانه و شجاعانه در کنار فرزندان خدوم ملت و در صف مقدم مبارزه با کووید-۱۹ ایستادید و بسیاری از شما نیز به پلشتی این ویروس گرفتار شدید.

بر خود و تمام همکاران ارجمندم فرض می‌دانم این روز پر مقدار را به همه خبرنگاران رسانه‌های جمعی به ویژه خبرنگاران بخش سلامت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 دکتر محمدرضا ظفرقندی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی

گفتنی است در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

پایان پیام

کد خبر : 171065 ساعت خبر : 9:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171065
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات