چهار محیط‌بان در خرم‌ آباد مصدوم و مجروح شدند

چهار محیط‌بان در خرم‌ آباد مصدوم و مجروح شدند

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم ‌آباد از مصدومیت چهارنفر از محیطبانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.

به گزارش گلونی چنگیز نیازی امروز ۱۲ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

نیازی افزود: محیط بانان در ساعت ۲۱ یازدهم مرداد با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها کرده که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط‌بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین کردند.

چهار محیط‌بان در خرم‌ آباد مصدوم و مجروح شدند

چهار محیط‌بان در خرم‌ آباد مجروح شدند
چهار محیط‌بان در خرم‌ آباد مجروح شدند

وی بیان کرد: با درایت محیط بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر و اسلحه وی ضبط شد ولی متاسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیط‌بانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی  با آنها درگیر شدند.

نیازی گفت: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چهارنفر از محیط‌بانان دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد گزارش شده است.

وی اظهار کرد: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.

ایسنا نوشت: مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم درخصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.

پایان پیام

کد خبر : 170452 ساعت خبر : 1:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170452
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات