گلونی

انیمه جنگ های تابستانی در مورد جنگ ربات‌ها با انسان است

انیمه جنگ های تابستانی

انیمه جنگ های تابستانی

انیمه جنگ های تابستانی در مورد جنگ ربات‌ها با انسان است

به گزارش گلونی این انیمه، در مورد یک پسرک دبیرستانی– بله همانطور که استحضار دارید، دنیای انیمه مختص دبیرستانی‌هاست- است که از قضا ریاضی‌اش خیلی خوب است و اصلا نابغه‌ای چیزی محسوب می‌شود.

و قبول می‌کند که تابستان را با همکلاسی‌اش بگذراند و نقش آن آدمی که همکلاسی‌اش خواسته را جلوی خانواده‌اش بازی کند.

پسرک بارش را می‌بندد و به خانه‌ی همکلاسی‌اش که اتفاقا خانواده‌ی اصیل و خوبی هم هستند می‌رود و همه‌اش به این فکر می‌کند که این خانواده‌های اصیل چقدر عجیب‌اند.

انیمه جنگ های تابستانی

می‌دانید که؛ در خانواده‌های اصیل، یک آدمی دارند به نام بزرگ خاندان که هر سال تولدش را جشن می‌گیرند. در این خانواده هم همین است. می‌خواهند تولد بزرگ خاندان‌شان را جشن بگیرند و حدس بزنید که چه! یکهو جنگ می‌شود.

جنگ‌های تابستانی، دنیایی اتفاق می‌افتد که دیگر همه‌ی کارها، با استفاده یک سیستم عامل به نام «اوز» انجام می‌شود.

بانک‌ها و ادارات همه‌ی کارهایشان را در «اوز» ثبت می‌کنند. آمبولانس‌ها با سیستم «اوز» مسیریابی می‌کنند و تلفن‌های همراه هم همه کارشان به «اوز» بسته است.

یک شب، برای پسرک داستان ایمیلی می‌آید که در آن از او خواسته‌اند تا کدی را رمزگشایی کند. پسرک این کار را می‌کند. آنوقت صبح بیدار می‌شود و می‌بیند که ای داد بیداد! «اوز» را هک کرده‌اند.

حالا چه می‌شود اگر یکهو این سیستمی که این‌ها برای تمام کارهایشان رویش حساب می‌کنند یکهو به هم بریزد؟

جنگی که شروع، می‌شود، جنگی نیست که توپ و تفنگ داشته باشد و یک سری آدم بخواهند با یکسری آدم دیگر بجنگند. جنگ با موجودی است که حتی آدم نیست. یک جور ربات سایبری است که حتی دیدنی هم نیست. و آدم‌ها تفنگ دستشان نمی‌گیرند که بروند بجنگند. کد می‌نویسند.

«جنگ‌های تابستانی» را مامورو هوسادا در ژانر علمی-تخیلی ساخته که مقداری کمدی هم قاتی‌اش است. اگر حالش را داشتید، می‌توانید دو ساعتی از وقتتان را پایش بگذارید و بعدش هم بروید به کارهایتان فکر کنید.

پایان پیام

نویسنده: ساینا محمدیان

خروج از نسخه موبایل