گلونی

اینترنت ما را حامله می‌کند و حتا توانایی سقط جنین را هم دارد

اینترنت ما را حامله می‌کند

اینترنت ما را حامله می‌کند و حتا توانایی سقط جنین را هم دارد

اینترنت ما را حامله می‌کند و حتا توانایی سقط جنین را هم دارد

به گزارش گلونی اینترنت آن چیزیست که هم حرامش را داریم هم حلالش. صبح‌ها حلال می‌شود و انگار شب‌ها حرامش را در اختیارمان می‌گذارند.

اینترنت ما را حامله می‌کند و حتا بعضا توانایی سقط جنین را هم دارد.

اینترنت باعث فحشا و فساد می‌شود اما تحقیق‌هایمان را هم باید در اینترنت انجام دهیم.

اینترنت ملی داریم و غیر ملی. غیر ملی آن به مویی بند است، یک روز بنزین گران شد و اینترنت ملی شد و اینترنت ملی هم کار کن نبود گفتن از اسطوره اینترنت ملی کمک بگیرند و چین را وارد بازیکردند.

ما هم گفتیم بنزین را گرون‌تر کنید لطفا ولی اینترنت را وصل کنید.

اینترنت جایی است برای زوج یابی و جایی برای طلاق هم هست.

اینترنت همان‌جایی است که کلاس آنلاین در آن برگزار می‌شود و مدام در قطعی و وصلی است.

اینترنت همان چیزی است که با افزایش تعرفه‌هایش، سود چند ده میلیاردی برای اپراتورهایش را به همراه دارد و ضررش تنها جریمه فقط دو میلیارد تومانی است.

اینترنت همان دکمه‌ای است که دست وزیر روی قطعی و وصلی و تعرفه‌هایش کوتاه است و نشان می‌دهد کلا وزیر و وکیل در کشور هیچ کاره‌اند.

اینترنت همان چیزی است که در سال‌های اخیر باعث کوتاه شدن مرزها شده‌ است و رابطه‌ها را به لانگ‌ دیستنس‌های طولانی مدت کشید تا متوجه شویم همیشه دوری دوستی نمی‌آورد.

و اینترنت آن چیزی ‌است که ما را دوره سفره هفت‌سین ورای مرزها گرد هم جمع می‌کند.

اینترنت آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم اینترنت همان چیزی است که به ابلاغ می‌کنند و باید باشد.

گفتنی است حواشی طرح جنجالی مجلس یازدهم در حالی ادامه دارد که این‌بار فاطمه محمدبیگی، نماینده حوزه انتخابی قزوین در مصاحبه‌ای گفت: «مقاصد فردی که از ۱۲ شب تا ۶ صبح از اینترنت استفاده می‌کند، با مقاصد کاربران ۶ صبح تا ۱۲ شب متفاوت است. همه این‌ها باید توسط مسئولان کشور تقسیم‌بندی شده و در اختیار کاربران قرار داده شود».

او در ادامه گفت: «من مادر سه فرزند هستم. امروز آن‌ها را به مدرسه بردم و به من گفتند فرزندانم باید در سامانه «شاد» ثبت‌نام کنیم. تا امروز اجازه نداده بودم فرزندانم با فضای «اندروید» آشنا شوند؛ به این دلیل که فکر می‌‌کنم برای سلامت روحی و اخلاقی‌شان لازم نیست وارد فضای «اندورید» شوند. اما حالا نگرانم که نکند فرزند من در فضای اندروید وارد اینترنت شود و محتوای مستهجن ببیند».

پایان پیام

نویسنده: فریال مرادی

خروج از نسخه موبایل