گلونی

خودروی جدید بنز یا همان مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰ مفت نمی‌ارزد

خودروی جدید بنز یا همان مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰

خودروی جدید بنز یا همان مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰

خودروی جدید بنز یا همان مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰ مفت نمی‌ارزد

به گزارش گلونی شرکت دایملر بنز از خودرو مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰ رونمایی کرد؛ خودرویی که می‌گویند در بسیاری زمینه‌ها پیشرفته‌ترین نوع خود در جهان است؛ اما ما در این مطلب ثابت می‌کنیم که اینطور نیست.

آشغالی به نام خودروی جدید بنز یا همان مرسدس اس کلاس ۲۰۲۰

شرکت دایملر بنز در گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو مرسدس بنز همیشه طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌های جدید صنعت خودرو را استفاده می‌کند اما این بار حسابی گند زده است.

می‌گویند مرسدس بنز جدید زمانی که خطر تصادف را احساس کند، ارتفاع خودرو را افزایش می‌دهد تا نیرو به شاسی خودرو منتقل شود و صدمه کمتری به سرنشینان خودرو وارد شود. زرشک. این ویژگی را که پژو پارس‌های پلاک کرج هم دارند.

بارها در جاده دیدیم که ماشین‌های ایرانی با یک متر ارتفاع از زمین می‌روند بندر و وقتی برمی‌گردند چسبیدند کف جاده.

در ضمن ماشین‌های تولید داخل سال‌هاست این آپشن را دارند که هنگام تصادف ارتفاع خود را از سطح زمین افزایش می‌دهند.

حتا اینقدر افزایش می‌دهند که کلا از زمین کنده می‌شوند و می‌روند ده‌ها متر دورتر از صحنه تصادف به زمین برمی‌گردند.

می‌گویند در اس کلاس جدید از تکنولوژی خودران سطح سه استفاده شده که می‌تواند در برخی نقاط اتوبان‌ها بدون نیاز به راننده، خودرو را هدایت کند. این خودرو همچنین توانایی دارد بدون حضور راننده در درون خودرو، اتومبیل را پارک کند.

زرشک. تمام عشق و حال رانندگی به این است که خودت دنده عوض کنی و لایی بکشی.

اگر بگذاری روی حالت اتوماتیک و سر گردنه ماشین برود ته دره پلیس چطوری مقصر را خواب‌آلودگی راننده و انحراف به چپ عنوان کند؟

می‌گویند در داخل خودرو از صفحه نمایش ۱۲ اینچی در میانه کنسول و صفحه نمایش ۱۰ اینچی در پشت آمپر خودرو استفاده شده است. از طرفی سرنشینان عقب هم دارای صفحه نمایش خاص خود هستند.

بفرما. برداشتند کل داشبرد را کردند مانیتور. خب ما هولدر موبایل را کجا نصب کنیم؟

خیر سرمان می‌خواهیم هنگام رانندگی از داخل موبایل به نرم‌افزار مسیریاب نگاه کنیم. گم بشویم بنز جواب می‌دهد؟ ایران‌خودرو که ایرانی هستند جواب ما را نمی‌دهند. اینها که دیگر فارسی هم بلد نیستند.

می‌گویند این خودرو قابلیت شخصی‌سازی فراوانی دارد و با اثر انگشت، صاحب خودرو را شناسایی می‌کند و بر اساس تنظیمات شخصی‌سازی شده تغییراتی را در بسیاری از موارد داخل کابین ایجاد می‌کند.

این یکی از بزرگترین باگ‌های مرسدس بنز جدید است. می‌گویند با اثر انگشت باز می‌شود و با اثر انگشت روشن می‌شود و… ببخشید اما اگر راننده انگشت خود را داخل ماشین جا گذاشت موقع برگشت در خودرو را با کجایش باز کند؟

ما ایمیل زدیم و این باگ را به اطلاع مسئولان بنز رساندیم و اتفاقا خیلی هم از نقد ما خوش‌شان آمد چون در جواب استیکر خنده فرستادند و گفتند قشنگ بود.

خلاصه طبق بررسی‌های ما مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۰ چیزی فراتر از تیبا 2 ندارد که بخواهد با محصولات ما رقابت کند.

حالا که دلایل منطقی و استدلال‌های قوی ما را پذیرفتید و به دلیل قیمت گران این خودرو ما به شما همان تیبا 2 یا کوئیک را پیشنهاد می‌کنیم.

برای خرید این محصولات هم می‌توانید به عاملیت فروش ما مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی بمانید.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خروج از نسخه موبایل