گلونی

قیمت نان در لرستان افزایش پیدا کرد

افزایش قیمت نان در لرستان

افزایش قیمت نان در لرستان

افزایش قیمت نان در لرستان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: قیمت انواع نان از فردا اول مهرماه افزایش می‌یابد.

به گزارش گلونی از وارک نیوز، حجت بیرانوند امروز دوشنبه در سخنانی از افزایش قیمت انواع نان در لرستان خبر داد و اظهار داشت: قیمت هر قرص نان سنگک سنتی ۱,۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم نان سنگک سنتی ۳ هزار تومان، قیمت هر قرص نان لواش ۳۰۰ تومان و هر کیلوگرم آن ۲,۲۵۰ تومان خواهد بود.

قیمت نان در لرستان

وی تصریح کرد: همچنین قیمت نان سنگک ماشینی هر قرص ۱,۴۰۰ تومان و هر کیلوگرم ۲۸۰۰ تومان، نان تافتون هر قرص ۶۰۰ تومان و هر کیلوگرم ۳ هزار تومان، نان بربری ساده هر قرص ۱,۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم ۳ هزار تومان، نان بربری کنجددار هر قرص ۱,۲۰۰ تومان و هر کیلوگرم ۳,۶۰۰ تومان است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان یادآور شد: این افزایش قیمت‌ها از فردا سه شنبه در سطح نانوایی‌های استان اجرایی می‌شود.

قیمت در ایلام

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان گفت: افزایش قیمت نان در استان بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و از امروز در واحدهای نانوایی نیز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق پژوهان اظهار کرد: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از ۲ سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالی که تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

پژوهان یادآور شد: این استان آخرین استانی است که اقدام به افزایش نرخ نان شد در حالی که همه نقاط کشور پیش از این نرخ نان را افزایش داده‌اند.

پژوهان اضافه کرد: هر واحد نانوایی دارای ۱۷ شاخص هزینه‌ای است که این آیتم‌ها در آنالیزهای صورت گرفته با توجه به قیمت آن‌ها در مقایسه با نرخ تمام شده نان افزایش بها داشته‌اند.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه مسوولان در این درصدهای تعیین شده افزایش نان تجدید نظر کنند، تاکید کرد: برخی واحدهای نانوایی به علت ضررهای مالی از ادامه فعالیت بازمانده و تعطیل شده‌اند.

استان ایلام دارای ۷۰۰ واحد نانوایی است که در این واحدها نان‌هایی، چون سنگک، لواش، تافتون، بربری، صمون و نان محلی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل