گلونی

مهدی طارمی به پورتو پیوست

مهدی طارمی به پورتو پیوست

مهدی طارمی به پورتو پیوست

مهدی طارمی به پورتو پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به تیم فوتبال پورتو پرتغال پیوسته است.

به گزارش گلونی از ایسنا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خوشترین خبر فوتبال ایران در چندین ماه اخیر را رقم زد و با امضای قراردادی ۴ ساله به تیم پورتو پرتغال پیوست تا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

طارمی که در فصل قبل با درخشش کم نظیر در ریو اوه تنها به خاطر تعداد بازی بیشتر آقای گل نشد، بعد از حضور چند روزه در ایران به پرتغال رفت و در نهایت قرارداد خود را با تیم پورتو امضا کرد.

این تیم پرتغالی که آخرین بار با مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، فصل آتی نیز در این رقابت ها حاضر است و آقای گل سابق فوتبال ایران حالا فرصت درخشش در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال اروپا را خواهد داشت.

مهدی طارمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد.

طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و الغرافه را نیز دارد.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن چیپ از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ زمینه‌ساز پیروزی ۱–۰ پرسپولیس شد.

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد؛ او در شهرآورد هشتاد و سوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دو بار دروازه استقلال را باز کرد.

طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس تهران بازگشت.

مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد.

او جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضا تقدیم کرد.

طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل