انیمیشن به پیش می‌‌تواند برایتان جذاب باشد

انیمیشن به پیش می‌‌تواند برایتان جذاب باشد

به گزارش گلونی این انیمیشن داستان دو برادر الف است که مدت‌ها قبل پدرشان را از دست داده‌اند و الان، به همراه مادرشان روزگار می‌گذرانند.

برادر بزرگتر، اسمش برلی و برادر کوچکتر، یان است. همه یان را بیشتر قبول دارند و فکر می‌کنند که او می‌تواند به جایی برسد. ولی خب؛ برلی یک بیچاره است که فقط مادرش دوستش دارد و بقیه فکر می‌کنند که او یک خرابکار است و به درد نمی‌خورد.

انیمیشن به پیش

اما به هرحال، آن‌ها در کنار یک سری موجود افسانه‌ای دیگر مثل سانتور و مانتیکور و پیکسی و… خوش و خرم در کنار همدیگر زندگی می‌کنند.

ولی در این دوره و زمانه دیگر فراموش کرده‌اند که جادو بخشی از آن‌هاست؛ به هر حال دیگر کسی جادو نمی کند چون آن‌ها در یک دنیای مدرن زندگی می‌کنند.

اصلا تا تکنولوژی پیشرفته هست، چه کسی نیاز به جادو جمبل دارد؟ والا به خدا.

تا اینکه در روز تولد شانزده سالگی یان، مادرش به او یک عصای جادویی که از پدر مرحوم بچه‌ها به جا مانده، می‌دهد تا به وسیله‌ی آن بتواند یک باز دیگر پدرش را به این دنیا بازگرداند.

یان طبق همان دستورالعملی که باید عمل می‌کند. ولی خب آخرش خراب می‌کند و پدرش را ناقص برمی‌گرداند. و اگر خورشید فردا غروب کند، همین پدر ناقص هم پودر می‌شود و می‌رود و اینطوری دیگر این بندگان خدا، عمرا نمی‌توانند پدرشان را ببینند.

حالا یان و برلی باید از روش‌های قدیمی استفاده کنند و به سفری بروند که قرار است تهش به برگرداندن پدر منجر شود.

حالا برلی به دردنخور با خرابکاری‌هایش می‌گذارد که یان پدر نصفه و نیمه را کامل کند؟ یا اصلا شاید این دفعه یان باشد که خرابکاری می‌کند.

اصلا من چه می‌دانم. خودتان ببینید تا بفهمید کدام یکی خرابکار است.

اگر با موجودات افسانه‌ای غربی‌ها رابطه‌ی خوبی دارید، این انیمیشن برایتان جذاب خواهد بود. اگر هم خیلی برایتان مهم نیست که شخصیت‌ها چه کسانی هستند، باز هم برایتان جذاب خواهد بود. کلا جذاب خواهد بود. بنشینید ببینید.

پایان پیام

نویسنده: ساینا محمدیان

کد خبر : 174556 ساعت خبر : 9:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=174556
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات