دانلود فیلم مولان اثر تحسین شده نیکی کارو کارگردان نیوزلندی با کیفیت‌های گوناگون

دانلود فیلم مولان اثر تحسین شده نیکی کارو کارگردان نیوزلندی با کیفیت‌های گوناگون

به گزارش گلونی مولان (انگلیسی: Mulan‎) نام یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن حماسی به کارگردانی نیکی کارو است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

این اثر بر اساس فیلم پویانمایی به همین نام در سال ۱۹۹۸، که خود آن نیز بر گرفته از افسانه‌های فولکلور چینی «تصنیف مولان» ساخته شده‌است.

در این فیلم بازیگرانی همچون لیو ییفئی در نقش اصلی، در کنار دانی ین، جیسون اسکات لی، یوسون آن، گونگ لی و جت لی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌نامه آن توسط ریک جافا، آماندا سیلور، لورن هینک و الیزابت مارتین به رشتهٔ تحریر درآمده است.

نخستین نمایش مولان در ۹ مارس ۲۰۲۰ در هالیوود بود. این فیلم که قرار بود به‌طور انتشار گسترده اکران شود، به دلیل دنیاگیری کروناویروس چندین بار به تعویق افتاد، اما در نهایت در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰، در ایالات متحده به نمایش درآمد.

فیلم به‌طور کلی با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که صحنه‌های اکشن و عملکرد تیم بازیگری مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان نسبت به فیلم‌نامهٔ آن انتقاداتی داشتند.

روایت فیلم براساس یکی از افسانه‌های اساطیری چینی به نام «تصنیف مولان» و البته نسخه لایو اکشن انیمیشنی به همین نام و ساخته والت دیزنی در سال ۱۹۹۸ میلادی (۱۳۷۶ شمسی) است.

دانلود فیلم مولان اثر تحسین شده نیکی کارو

در زمان اکران، این فیلم با اعتراض برخی به‌خاطر حمایت لیو ییفئی (نقش اول) از پلیس هنگ‌کنگ برای سرکوب معترضان دموکراسی‌خواه در چین مواجه شد و خواستار تحریم فیلم در برخی از کشورهای آسیایی شدند.

لیو ییفئی در هنگام اعتراضات ۲۰۱۹–۲۰۲۰ هنگ کنگ متنی از روزنامهٔ دولتی خلق چین در شبکه اجتماعی ویبو قرار داد و گفت: «من از پلیس هنگ‌کنگ حمایت می‌کنم.

حال همهٔ شما می‌توانید به من حمله کنید. حیف هنگ کنگ».

مدتی بعد هشتگ «مولان را بایکوت کنید» در توییتر ترند شد.

همچنین فعالان تایلندی و تایوانی هم به تحریم فیلم پیوستند.

برای دانلود این فیلم کلیک کنید

پایان پیام

کد خبر : 177416 ساعت خبر : 3:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=177416
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات