سکانس دیده نشده سریال آقازاده منتشر شد

سکانس دیده نشده سریال آقازاده منتشر شد؛ صبح حرف ارزشی زدین، شب دلارا رو شمردین!

در حالی که جمعه این هفته «آقازاده» به احترام عزاداری سیدالشهدا (ع) پخش نخواهد شد، سکانسی پرکنایه از قسمت‌های بعدی این سریال منتشر شد.

به گزارش گلونی در این سکانس با بازی مهدی سلطانی و سینا مهراد، حرف‌های مهمی بین شخصیت‌های سریال رد و بدل می‌شود.

سکانس دیده نشده سریال آقازاده

سایر ویدیوها در نماشای گلونی
هفته گذشته قسمت‌های ۹ و ۱۰ «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی به صورت همزمان توزیع شد و پخش قسمت ۱۱ این سریال نیز به جمعه ۱۴ شهریور منتقل شده است.

بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی، اکبر رحمتی، امید محمدنژاد و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می‌پردازد و قصه‌ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت می‌کند.

آقازاده مجموعه‌ای به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکۀ نمایش خانگی انجام شد.

در خلاصه این سریال می‌خوانیم:

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

برای تماشای آنلاین سریال آقازاده اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 174563 ساعت خبر : 11:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=174563
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات