قیمت دنا پلاس اتوماتیک مشخص شد

قیمت دنا پلاس اتوماتیک مشخص شد

به گزارش گلونی  براساس دعوتنامه صادر شده برای مشتریان، قیمت خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۳ ماهه اول سال ۹۹ معادل ۲۵۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک

جدیدترین تیپ از خانواده خودروهای دنا ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (دنا اتوماتیک) – Dena Plus Turbo Automatic است.

ایران خودرو با تجهیز این خودرو به قوای فنی و امکانات کامل و با قرار دادن جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک تلاش کرده تا این خودرو را به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار دهد.

رینگ ۱۶ اینچی با طرح جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، سیستم پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه‌های دودی عقب و… از امکاناتی هستند که بر روی دنا پلاس توربو قرار گرفته‌اند.

همچنین کیسه‌های هوای جانبی که ایران خودرو ابتدا بر روی دنا توربو دنده‌ای قرار داد و سپس اقدام به حذف آن کرد، بر روی دنا پلاس توربو اتوماتیک قرار گرفتند.

اولین بار در خرداد ماه سال ۹۹ ایران خودرو لیست مشخصات قطعی این خودرو را منتظر کرد. به نظر می‌رسد دنا پلاس توربو اتوماتیک از اواسط سال ۱۴۰۰ به بازار کشور وارد شود.

طبق اطلاعات ایران خودرو، احتمالا دنا پلاس توربو اتومات قرار است در ابتدا با کد کلاس ۷۰۷۰۲ تحویل مشتریان شود. بنابراین این خودرو با همان آپشن‌های دنا پلاس توربو دنده‌ای کلاس ۷۰۴۰۲ به دست خریداران می‌رسد اما با ۲ ایربگ بیشتر! یعنی:

  • چهار ایربگ دارد
  • سانروف دارد
  • جاعینکی ندارد
  • آنتن کوسه ای (شارک فین) ندارد

طبق اطلاعاتی که تاکنون ایران خودرو منتشر کرده است، دنا پلاس توربو اتومات قرار است در سه تیپ مختلف تحویل مشتریان شود؛ تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول (L3).

از میان تمامی سدان‌هایی که بر روی پلتفرم پژو ۴۰۵ شکل گرفته‌اند خانواده دنا از تجهیزات ایمنی کامل‌تری برخوردار هستند، اما در نهایت از آن جایی که خودروهایی همچون دنا، سمند، رانا و… (که به نوعی ساخت داخل محسوب ‌می‌شوند)، توسط هیچ مرکزی مورد بررسی قرار نگرفته است، نباید به ایمنی محصولات این چنینی چندان دلخوش بود.

براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده دنا پلاس اتوماتیک در بخش ایمنی به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS و EBD، ايموبيلايزر و قفل مرکزی با ریموت کنترلی مجهز است.

پایان پیام

کد خبر : 175717 ساعت خبر : 2:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=175717
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات