قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما در بازار امروز خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما در بازار امروز خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (رینگ آلومینیومی) امروز در بازار آزاد به ۳۱۰میلیون تومان رسید.

به گزارش گلونی یکی از مصولات شرکت پژو که در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد پژو ۲۰۷ پانوراما است که ما قصد داریم در این مطلب به معرفی اجمالی این خودرو بپردازیم و قیمت آن در بازار امروز را منتشر کنیم.

قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما

قیمت در اذرماه

قیمت پژو در آذر
قیمت پژو در آذر

قیمت آبان ماه

قیمت پژو 207 پانوراما در بازار امروز خودرو
قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما در بازار امروز خودرو

قیمت روز خودرو در آبان ۹۹

 با شروع هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، حالا قیمت جدید پژو ۲۰۷ پانوراما برای سه ماهه سوم ۹۹ نیز مشخص شده است. ایران خودرو، قیمت پاییزی ۲۰۷ سقف شیشه‌ای را معادل ۱۹۹.۶ میلیون تومان اعلام کرده؛ یعنی چیزی حدود ۴۳ میلیون تومان بیشتر از قیمت تابستانه آن.

سقف شیشه‌ای در ۲۰۷ پانوراما، می‌توان شدت نور وارده به کابین را کنترل کرده و از افزایش دمای داخلی کابین نیز جلوگیری کند.

ضمن اینکه اشعه UV نیز نمی‌تواند از این سقف شیشه‌ای عبور کند. البته برای این سقف، پرده با مکانیزم تلسکوپی هم تعبیه شده که به صورت دستی بازوبسته می‌شود.

پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای یا همان پانوراما یکی دیگر از محصولات جدید ایران خودرو است که در سومین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد.

پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای خودروی جدیدی نیست و همان پژو ۲۰۷ خودمان است که صرفا به جای سقف فلزی از سقف شیشه‌ای در آن استفاده شده است.

پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در دو مدل هاچبک و صندوقدار در نمونه‌های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهند شد که در نسخه صندوقدار امکاناتی بیشتر اعم از فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، قفل درب صندوق از داخل کابین و غربیلک فرمان چرمی به چشم می‌خورد که در نمونه هاچبک وجود ندارد.

چند اتفاق تازه برای ۲۰۷ پانوراما رخ داده است که مهم‌ترینش، حذف موتور TU5 و استفاده از موتور جدید EC5 است.

همان موتوری که قرار است روی K132 ایران خودرو نصب شود و حتی ممکن است در سال‌های آینده در دسترس خانواده رانا پلاس هم قرار بگیرد.

با اینکه مشخص نیست اطلاعات فوق، برای ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای است یا برای ۲۰۷ پانورامای اتومات اما احتمال دارد که ایران خودرو، تجهیزات زیر را به خانواده ۲۰۷ پانوراما اضافه کرده باشد:

  • فرمان برقی
  • تنظیم برقی صندلی
  • شیشه دودی عقب
  • گرافیک جدید چراغ عقب
  • کفپوش سه بعدی کابین و صندوق

پایان پیام

کد خبر : 175711 ساعت خبر : 10:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=175711
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

تا حالا بیست ۲۰ بار ثبت نام کردم هنوز موفق نشدم چرا چون سر کاری اسم اگر در بیاد به من نمی دهند به دلالان چون براشان سودی بیشتری دارد خدایا از دستشان خسته شدیم ای خدای مهربان به دادمان برس ای پروردگار جهان هستی و اخرت .

اصلا به قیمت هم خوان نیست چرا یعنی در طول سه ماه قیمت سه برابر گرفتن این پول خرج دوا و دکتر می شود شک نکنید این نظر ۸۰ میلیون ایرانی می باشد خدا از شما نگذرد باید بهگم لعنت خدا بر شما که خون مردم را دارید می خورید چرا زندگی چقدر ارزش دارد